brainwildchild

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ronja Olsson - 21 augusti 2012 07:03

Puuh nu har jag varit ute på en 35 minutare, powerwalk. Skönt med sådant på morgonen piggar upp en och fettförbränningen får sig en rejäl boost.

Gårdagens träning var rolig och svettframkallande. Började med lätt skuggning efter en tio minuters cykelrunda i högt tempo. Därefter sparring med Tobbe, mycket snabb och lätta slag. Därefter sparring med Karolina lite lätt men jag gick igång och slog på lite någon gång ibland. Kan inte rå för det.. Sedan mig kan man slå ett tag och hårt, jag är härdad!

Därefter teknik med mitsar. Jag och karolina bytte så att båda fick slå och hålla mitsar. Tränade på kombination och att få en kortare och mer explosiv vänster och högerkrok. Efter så kollade jag när karolina sparkade mot kudde på molgan. Jag tycker inte om bensparkar och sådant, vill helst behålla fötterna på jorden men efter ett tags velande inom mig själv, frågade jag om jag fick testa. Hihu det var ju skitrolig, även fast att jag inte fick sparkarna nå högt, snyggt, rätt eller hårt. Ska nog testa det igen :)

Nu efter PW har jag kokat två ägg, en portion fiberhavregrynsgröt, vatten och en macka. Tog ett fettförbränningspiller innan promenaden ska ta en till innan kvällningens joggingrunda.

Nu ska jag göra någon nytta innan jag ska till skolan och efter det på affärsmöte! (Y)


Av Ronja Olsson - 20 augusti 2012 19:58

Träningen gick bra idag, mer om det imorgon nu fixar jag mig inför hemfärd till sthlm. Ska vara fadder till de nya ettorn med några från tvåan och trean.

Okej mer om allt sen!

Av Ronja Olsson - 19 augusti 2012 11:45

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards