brainwildchild

Alla inlägg under augusti 2012

Bloppis-annons
Av Ronja Olsson - 17 augusti 2012 02:23

fin och bra sadelpad, lite tjockare och har bra passform. passar de hästar som är rätt känsliga med tryck och glid från sadel.

strl FULL

Använd men inte sliten eller nå skador på något sätt, väldigt fint skick

Nypris 145:-, MITT pris 80:-

Finns i närheten av gävle men kan fås till sthlm, annars betalar köparen frakt

   

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Hästar & Ridsport, Säljes - Lidingö (Stockholms län)
Pris:    80:-
 
Bloppis-annons
Av Ronja Olsson - 17 augusti 2012 02:18

Fin sadelgjord, använd endast tre - fyra gånger

Ny smord och infettad.

strl 140 cm

Ligger väldigt bra på hästen (bra passform) och är lite mjukare och minskar trycket

Nypris 470:- , MITT pris 300:-

Finns i närheten av gävle men kan fås till sthlm, annars betalar köparen frakt.

   

Hästar & Ridsport, Säljes - Lidingö (Stockholms län)
Pris:    300:-
Telefon:    0739987355
 
Bloppis-annons
Av Ronja Olsson - 17 augusti 2012 02:09

Fint huvudskydd/flugskydd som endast är använt ca tre -fyra gånger.

Nypris ca 120:- MITT pris 70:-

strl FULL

Finns i närheten av gävle, kan fås till sthlm. Annars betalar köparen frakt

   

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Hästar & Ridsport, Säljes - Lidingö (Stockholms län)
Pris:    70:-
 
Bloppis-annons
Av Ronja Olsson - 17 augusti 2012 02:04

Fint pullarträns som är sparsamt använt, endast på ett fåtal tävlingar och någon enstaka träning. Inga repor eller skador.

Mässing detaljer och ny smord.

strl FULL

Nypris när det köptes 300:-, eftersom det legat nedpacketerat är MITT pris 125:-

Finns i närheten av gävle men kan fås till sthlm, annars betalar köparen frakt.

       

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Hästar & Ridsport, Säljes - Lidingö (Stockholms län)
Pris:    125:-
 
Bloppis-annons
Av Ronja Olsson - 17 augusti 2012 01:56

Fint nytt träns som endast använt två - tre gånger.

Reflexer på sidan av tränset, syns knappt i dagsljus, ny smord

strl FULL

Nytt pris ca 430:- MITT pris

Tyglar medföljer även reflexer på dem.

Finns i närheten av Gävle, men kan fås till sthlm. Annars betalar köparen frakt.

Säljes pga skada som uppstått på mig, tvungen att sluta rida.

       

Hästar & Ridsport, Säljes - Lidingö (Stockholms län)
Pris:    270:-
Telefon:    0739987355
 
Av Ronja Olsson - 17 augusti 2012 01:30

dagen har varit händelserikt och och pengaslösande.... Köpt 20 böcker för 20kr, okej inte så slösaktigt för att vara jag.

Åkt ner till sthlm, där Emelie sjölejonet!!! är segare än en sengångare så vi blev några timmar sena. Efter en tripp förbi mig med jossan och jocke, där jag duschade och åt, begav vi oss emot stan och UNG08. Emelie ville dansa men när hon väl insåg hur trängt och massa folk det var gav hon sig och vi gick ut på ävnetyr runt sture p istället. Åkte bort till Cafe 60 och köpte kaffe moccacino åt mig, mm mumma! Jocke och jossan ville äta lite donken, så en promenad dit.

Så efter några timmar ute på stan och trevligt sällskap har jag nu de senaste 2h försökt somna men vilket inte gick så bra med kaffe i mitt blodomlopp!

Satt ut hästsakerna på annons, även en annons på bloggen ska upp. Ifall att det finns någon som kanske inte har mig på fb som har hästar som är intreserad. Imorgon ska jag ta en 45min promenad på morgon, städa upp och hämta upp emelie i uppsala, sedan är det partey i stockholm som gäller! Finally!

Ses i dimman (skämt åsido)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards