brainwildchild

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Ronja Olsson - 1 september 2012 15:51

Okej okej jag skulle stänga av mobilen och datatn men hittade en sådan bra bild som MÅSTE visas upp :-) jag har mediterat så pulsen har gått ned några hack och motivationen att få gå ut och springa ökades någr snepp

Av Ronja Olsson - 1 september 2012 14:59

När jag är sjuk är jag inte den snälla personen som tycker synd om sig själv. Jag är bitchen som är irriterad på sin kropp. Sen att bli sur på sin omgivning tillkommer!

Persson har smittat mig så jag är sjuk, för att jag tog det lugnt direkt när det bröt ut och druckit 5liter vatten redan idag (kommer bli fler) sovit 12 timmar inatt och vräkt i mig nässpray, host och halsmedecin och halstabletter kommer jag nog vara bra till på måndag. Bara jag inte får feber eller hosta.

Sedan regnar det, vilket ger att jag inte kan gå ut (eller ok ska gå och hämta sushi sen men det är typ 50m)!!

Jag får inte träna kondition så körde ett hemmapass för ben och rumpa. Vilket känns redan nu, jag var så förbannad när jag gjorde övningarna att jag pressade mina ben till tusen och jag skulle göra det igen om inte jag lär sätta mig ner och bli lugn!

Sedan är det två personer till som inte förstört min dag utan bara gjort den måttligt dålig!!'

Jag har total tröttnat och när jag menar total tröttnat så har jag det. Goosh...

Aja nu ska jag slurpla i mig en liter till och sedan runt fyra gå och hämta sushi, för att sova runt tretton timmar så att man kan få bort snoret! Jag vill ut och pusha mig själv i motionsspåret tills benen går av just nu! Det här är inte bra för mitt temperament.

okej checklist för resten av dagen

  • VATTEN, VATTEN, VATTEN, NÄSSPRAY
  • SUUUUUSHI
  • Ligga ner i tjugo min och meditera, simulera
  • Helst stänga av internet och mobilen så att jag slipper se idiotiska statusar, bilder och meddelanden!
  • Skrika lite på modernatur att sluta pissa på mig
  • VATTEN VATTEN VATTEN,  NÄSSPRAY OCH TE I MASSOR

 


?

Av Ronja Olsson - 1 september 2012 14:15

Om du säger en sak men efter ett tag hittar något annat mycket bättre och anser inte att jag är det bättre hur ska jag då kunna lite på dig efter det att du kommer hålla vad du lovadeEven if you lie to me once, it makes me question everything you say.

Av Ronja Olsson - 1 september 2012 11:03

Drömde om dig inatt, önskade att det var verklighet och inte bara en dröm. Vi hade så jävla kul, allt var flippat och egentligen inte verkligt över huvudtaget men det är precis så som det ska vara, Detkändes som om tiden stod still och jag önskade att jag aldrig skulle vakna upp. Men allt bra har sitt slut,

Anybody can say something REAL, but not everybody is about the shit they talk about.

Av Ronja Olsson - 1 september 2012 09:30

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards