brainwildchild

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Ronja Olsson - 5 september 2012 19:00

Sometimes a girl just wants to cuddle. No sex, no making out. Just cuddling.

Av Ronja Olsson - 5 september 2012 18:46

Okej vi kör en till medans jag ändå sitter framför datorn, endorfinerna flödar. Kommer köpa hem ett nytt träningset till vintern med löpartights mm som tål kyla! Alltså jag älskar dagen idag!!

Varför?

Boxning imorgon inte kört på tre-fyra veckor pga sjukdom och dåligt mående

Ska köpa nytt träningsset

Bara tre veckor kvar till Lidingöloppet

Jag har inte en enda läxa till nästa vecka

Mitt knä känns mycket stadigare än vad det gjort på länge!


Hela augusti har jag mått dåligt och varit nedstämd men nu går det uppåt, tror att det är något med träningen som gör att jag får "lyckorus" eller okej hoppas på det. Lite segt att vännerna bor uppe i gävle eller på andra platser så att de inte kan peppa upp en, men jag har ju inte dött än! SKA LEVA TILLS JAG ÄR 136 år och grå hårig!!

 


Av Ronja Olsson - 5 september 2012 18:38

Onsdagen avklarad och bara två chilldagar kvar i skolan innan helg igen! Den här helgen hoppas jag att jag håller mig fortsatt frisk till!!

På lördag ska jag nämnligen träffa faster vi ska till Solna på Solnadagen :)

På kvällen kanske jag åker till uppsala och träffas kompisar på kulturnatten

Så nå mer att göra i helgen? Jo juste ska få till milen på lördag morgon också, ska även klocka den så att jag ser om jag har en förbättring än när jag sprang den i somras :)

Idag har jag tagir en 6km som träning och imorgon är det boxning, kunde inte vara lyckligar än nu faktiskt!


Av Ronja Olsson - 5 september 2012 09:45

submitted by ravenfeathers

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards