brainwildchild

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Ronja Olsson - 11 september 2012 20:57

Så nu är jag hemma, fick i mig en proteinshake direkt efter fyspasset och nu smaskar jag på lite keso! Proteiner när de är som godast! (njaaee en fet stek är nog godare)

Vi körde som sagt fys idag och jag lovar att jag kände att jag levde, Svetten sprutade och musklerna hade mjölksyra till månen och tillbaka men jag uthärdade det mesta tills det verkligen sa stopp i axeln av alla ställen, brukar aldrig ha ont i axlarna men idag kom det så tror jag gjorde någon övning fel.

Men än en gång, GRYMT, skönt och härligt svett pass idag vilket jag kände att jag behövde!

På torsdag är det teknik, och hoppas på någon sparring på söndag!

Imorgon satsar jag på intervaller.

Nu ses vi i dimman guys ska borsta tänderna, få ut linserna, smörja in händerna och sätta igång 21 jump street (IGEN) skrattar så jag viker mig dubbelt åt vissa scener i filmen!

Av Ronja Olsson - 11 september 2012 17:03

Så nu är halva dagen avklarad, bara en sak till står på agendan innan jag tar kväller.

Skolan flöt på, allt färdigt på lektionerna -> INGA LÄXOR!

Mötet gick bra fick ett bra besked så inget att oroa sig över:)

Nu ska jag snart iväg på boxningen, hoppas på fys idag, hur konstigt det än låter! Har laddat Ipoden med härliga låtar så nu kör vi!

Pappa är påväg ner, ville bjuda på middag en han var lite för sen med det.

Imorgon är det intervall tur 6km.

Nej nu ska jag lägga ig och vila en stund, lyssna på lite bra musik!


Av Ronja Olsson - 11 september 2012 09:45

submitted by anonymous

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards