brainwildchild

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Ronja Olsson - 16 september 2012 19:47

Jag vet egentligen ingenting, jag har ingenting att grunda mina misstankar på. Men det kändes som att jag gjorde något, jag vet inte vad, men något var det som fick allting att gå åt andra hållet. Jag gillar det som det är nu och njuter, ja, verkligen njuter av sällskapet, men innerst inne känns det som att det fattas något. Visst skulle det kanske inte fungera med mig eftersom jag är som jag är och har olika uppfattningar och värderingar och vi är helt olika men ändå det är jobbigt att ligga och tänka och inte förstå något nu

                             time will tell,

Av Ronja Olsson - 16 september 2012 18:05

               Slut på helgen och min kropp säger detsamma. Körde verkligen slut på mig själv idag, de sista säck intervallerna smattrade det på och jag sket i ifall jag skulle svimma. Det var nu eller aldrig inställningen.

Sebbe har varit och hälsat på i helgen, sätt på filmer och umgåtts, trevligt trevligt. Idag dock höll jag på att dö utav för mycket energi men som sagt fick ut det på boxningen.

Vad hittade vi på för roligt idag då?

Började med uppvärmning och olika övningar, sedan lite styrkeövningar och därefter gick man i olika grupper, de som ville sparras fick göra det och de som ville köra teknik fick det. Jag ville sparras, såklart!! Måste tagga upp inför imorgon då skutskäringarna ska få lära mig lite nya trixs :)

Sparrades mot en kille som inte hade huvudskydd eller tandskydd så bara kroppsslag vilket var super att träna på eftersom jag inte är så bra på det. Men vi hade inte någon vanlig ring så lite svårt att få upp han mot typ repen och bombardera men någon fick jag in och han fick in några på mig.

De sista 20 min var det säckintervaller och jag tog i som aldrig förr, har ALDRIG någonsin min tid på Linnea kört så bra på säckintervallen som idag. Sjukt stolt över mig själv:)

Nu ska jag se på transformers 3 och käka lite renskav.

Imorgon är det först morgon träning med Johanna och sedan box pass uppe i Skutskär. Laddar upp som aldrig förr!!

Av Ronja Olsson - 16 september 2012 09:45

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards