brainwildchild

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Ronja Olsson - 27 september 2012 19:46

Så sista "träningspasset" inför loppet på söndag. Dock kommer jag simma imorgon men det är lätt och inte så jpbbigt!

Vad gjorde vi idag då?

Teknikövningar.

Började med uppvärmning, därefter parade vi ihop oss två och två och gjorde en massa parövningar. Tex en övning för att träna höft och side-step. Avslutade med tio min fys.

Hade även lite ögongodis att chacka in under vilopauserna, absolut sällan jag! Sedan är jag ju inte så diskret av mig heller, jaja.. Snyggt var det att se på! ;)

Har träffat Johanna för en fika och sedan skolan snurrade på bra, inget märkvärdigt och inget nytt :)

Inget som har med inlägget att göra, men läser en annan blogg nu medans jag skriver och den här bilden är så klockren! EXAKT så här vill man vakna upp på morgonen, mm, mums!

Av Ronja Olsson - 27 september 2012 12:00

Don’t get my attitude and personality twisted, because my personality is me and my attitude depends on YOU.

Av Ronja Olsson - 27 september 2012 10:27


Mmmmmm yuuummy! Joe Manganiello är jaa, det finns inte ord för hans utseende!

Av Ronja Olsson - 27 september 2012 10:00

submitted by tanned-and-toned-

Av Ronja Olsson - 27 september 2012 09:53

Gosh vad stel jag är i ryggen, seriöst jag åldras i förtid!! Hahah ne skämtåsido!

Var på middag igår oh herre vad god mat + sällskap! Pappa och jag bjöd Hasse och Agneta på mat för Agneta fyller år. Presenten vi köpt är så freaking awesome! :D Mer om den sen!

Vi skulle först till Prinsen men den verkar ha blivit dålig efter de bytt ägare så vi åkte till Tranan men där var det smockat. Plan C. Texas Longhorn, och inte blev vi besvikna. Baconinlindad oxfile med bakad potatis, coleslaw och majs. Mumms! Efter nån timme där och notan stigit så åkte vi till Lion bar för att se matchen. AIK - Elfsborg. Trevlig kväll och tack för trevligt sällskap av alla som vi träffade på de olika ställena!

Idag ska jag först träffa Johanna innan träningen, tror vi tar en fika. Därefter ska jag köra mitt sista boxpass inför loppet på lördag. Imorgon ska jag simma lite lätt och vila på lördag för att vara i så bra form som möjligt! Dock har faster problem med höft (tror jag) så vi tar det lite lugnare än tänkt!

Cashar in lite stålar idag också! Det gillar vi. Dock försvinner hälften imorgon såå..


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards