brainwildchild

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Jag kommer att lyckas trots alla motgångar!

Av Ronja Olsson - 29 september 2012 16:01

Nu är jag hemma i igen, blev en lite längre tripp på fredagen än vad jag had trott. Blev lite party med Anton och Poppiz. My guuuyzz! Love yah all!

Aja kul hade man och träffade några nya helt crazy people too.

Nu ska jag ladda upp inför loppet imorgon, har lagt fram alla saker och nu tänkte jag att jag bara ska ta det lugnt idag, njuta av det dåliga vädret (= filmmyyys!!)

Lite läxor ska även bli klara!

Tänk att för ett halvårssen fick jag en startplats till Lidingö tjejlopp, jag kollade på faster och frågade om hon inte var klok och sa att jag ALDRIG skulle klara banan och orka mig igenom den. Men se där hade jag fel! Ett halvår senare :

  • Tio kilo lättare (kanske lite mer)
  • Jag orkar visst inte springa 1 mil i sträck men 5-6 km får jag till.
  • Jag mår mycket bättre!!

Tänk att en present kan dra med sig så många fördelar! Det är otroligt!

Visst har jag 16kg kvar till min målvikt men som man sjunger VI ÄR PÅ GÅNG, VI ÄR LADDADE VI ÄR TÄNDA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards