brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 11 september 2012 17:03

Så nu är halva dagen avklarad, bara en sak till står på agendan innan jag tar kväller.

Skolan flöt på, allt färdigt på lektionerna -> INGA LÄXOR!

Mötet gick bra fick ett bra besked så inget att oroa sig över:)

Nu ska jag snart iväg på boxningen, hoppas på fys idag, hur konstigt det än låter! Har laddat Ipoden med härliga låtar så nu kör vi!

Pappa är påväg ner, ville bjuda på middag en han var lite för sen med det.

Imorgon är det intervall tur 6km.

Nej nu ska jag lägga ig och vila en stund, lyssna på lite bra musik!


Av Ronja Olsson - 11 september 2012 09:45

submitted by anonymous

Av Ronja Olsson - 10 september 2012 18:51

De som känner mig riktigt bra vet att jag är en sådan person som har en negativ inställning mot folk och tycker att de flesta människorna här i världen är dum i huvudet. Ja jag räknar med mig själv i den ekvationen också. Men att någon kan vara så pantad och efterbliven är ju skandalöst. Rent utsagt äckligt.men haters gonna hate! Right?

Av Ronja Olsson - 10 september 2012 17:45

Måndag, ny start på veckan.

Historia redovisningen gick piss, trodde seriöst att jag skulle dö, menmen sånt är livet. Man får faila ibland. På idrotten var det fotboll (verkligen inte min grej) första saken var hemsk att skjuta iväg en boll och sedan komma ihåg att springa, nej nej inte min sak. Men sedan när vi spelade vanlig "fotbollsmatch" blev det bättre. Dock så fick jag mig en snygging till boll i huvudet, men fick bort den från mål vilket var en bra sak. Sedan råkade man ju både sparka på knän och springa omkull en människa men sånt är livet.

Har gjort lite läxor och sedan börjat med middagen. Blir laxgratäng a´la Ronja

alltså morotsbädd med lax, + en sås gjord utav creme fraiche, sweet and sour, soya och en massa olika kryddor. Smakar himmelskt. Till det lite riven ost ovanpå och matkorn. Mmm. Njuter!

Imorgon är det skola igen + att jag ska fixa en sak + boxning! Heja mig!!

 

Av Ronja Olsson - 10 september 2012 16:23

  du är killen som fångade och förtjänar mitt hjärta. Ingen annan är värd och kan förstå kärleken jag har till dig. Du är där och stöttar mig, bygger upp mig och lyssnar på mig. Med dig känner jag mig hel och utan dig klarar jag inte av att ta ett enda andetag. Du får mig att lysa och vilja utvecklas. Du ställer alltid upp vilka hinder som än är framför oss. Vi tar oss igenom allt bara vi går tillsammans. Det finns så mycket jag skulle kunna säga om dig, hur mycket du har hjälpt mig, fast att du aldrig sagt ett ord.

Jag är ledsen att jag inte finns där längre och inte kan ta hand om dig på det sätt som du förtjänar min stjärna, men när jag har tid så är jag där och försöker så gott jag kan.

När min sista vila är kommen är det du som kommer att leda mig till himlavalvet och tillsammas ska vi vara för evigt en än gång

Jag älskar dig min underbara vän <3

    

Av Ronja Olsson - 10 september 2012 09:45

submitted by mrstashab

Av Ronja Olsson - 10 september 2012 08:50

Nu när jag ska gå ner i vikt så mäter jag mig istället för att ställa mig på vågen för att se om det blir någon skillnad och på mindre än en månad har jag gått ner

1cm i bröstomfång

2cm i midjan

4cm runt magen

3cm på rumpan

2cm runt vänster lår

1,5cm runt höger lår


Det är inte så mycket men det är alltid någonting. Jag vill få ner låren ungefär 10 cm till innan jag är nöjd, även rumpan och magen kan få ta bort några fler cm.

Nu ska jag ringa lite samtal och sedan bege mig till skolan. Epokredovisning på historian och fotboll eller friidrott på idrotten :)

Lite bilder från i hoppningen på sommarlovet

             

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards