brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 9 september 2012 12:01

Trevlans trevlig kväll i uppsala. Dock drog temperaturen ner på ssaker och ting, höll fan på att frysa ihjäl!!

Började kvällen med Emelie, Jeppe och David. Efter ett tag kom även någon Henke, trevlig filur so var lite dragen. Persson fått i sig alkohol, = ronja håller sig borta från spyor. Emelie blev hungrig, David sprang efter, jag, jeppe och Henrik stod kvar som tre gåsar mitt i uppsala. Anton svarar inte, jag får ett utbrott. Ringer Filip som är ed anton + andra. Henrik hjälper mig bort till stadsparken och där träffade jag resten som jag var med hela kvällen. Ett gäng störtsköna filurer från Forsmark, dock gick deras sånghumör lite överstyr i mina öron men de hade roligt så det är ju det so räknades. Jaa, Anton och Filip kände jag ju men sedan var det några till som var precis helt galen och störtskön som alla jag umgås med (+ migsjälv) Alla var småfulla/fulla så jag hade en ganska rolig stund! Slutade med att vi sprang runt i uppsala, pratades, umgicks, käkade och sedan åkte jag med dem tillbaka till Forsmark och sov på deras Campus, eftersom sista tåget både till gävle och stockholm hade gått.

Åkte hem runt 9 i morse för att hinna till träningen som börjar om nån timme.

Men tack alla för en trevlig kväll!

Av Ronja Olsson - 9 september 2012 09:45

Av Ronja Olsson - 9 september 2012 08:15

Av Ronja Olsson - 8 september 2012 16:40

En sak avklarad för dagen. Smaskar i mig fetaost röra och äggvitor till middag.  Solnadagen började jag med som sagt, gick runt och kollade på råsunda och inne i friends arena. Verkar as stort och kommer nog bli mäktigt sen när det är dags för konserter och invigning! :)

Om nån till några timmar beger jag mig till uppsala. Så blir det nog att jag åker he till Lidingö på kvällen ska träna imorgon :)

Lite bilder från dagen Ps. köpte en hummerlimo när jag var på väg hem....

       


Av Ronja Olsson - 8 september 2012 09:45

submitted by ajsrandomthoughts

Av Ronja Olsson - 7 september 2012 19:58

   Det är fredag, jag är speedad, om någon var här skulle de nog tro att jag knarkat!!Men så är ickefallet

Men keekar morötter som en kanin, dricker vatten i massor och vill att dessa förbannade kilon ska försvinna fortare än vad de gör. Ser på lite filmer, vilka de flesta är ur dåliga vilket ger en negativ känsla men snygga skådespelare som jämnar upp betyget!

Jag vill ut och träna NU NU NU vill bara bli mindre, smalare, starkare och snyggare. Men ska vila från kondition imorgon då min kropp inte är van med milen så är det bäst. Just nu spelar min hjärna nog bara ett spratt med mig om att jag vill träna och är överaktiv för tillfället, men så att säga. De som jag träffar imorgon får ut för det!! Haha ;) nee jag är då redigt snäll av mig.

Okej nog tjatat ska se på lite filmer, och meditera så somnar jag snart!


Av Ronja Olsson - 7 september 2012 18:15

Har du pojkvän? - nej

När var det senast du hade sex ? -  typ en månad sen
Hur många gånger har du varit kär? -  1
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - yees
Är du romantisk? - det tror jag
Kärlek vs sex? - Båda
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - ja
Vad faller du för hos killar? - leendet, deras charm, personligheten och om de har snygg rumpa!
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? -  ja om man kan få det att fungera och ha seperata liv fast att man är tillsammans 
Har någon varit otrogen MED dej? - Ja
Har någon varit otrogen MOT dej? - nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? -  njaae beror på om jag ska behålla det eller inte
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? -  när du själv känner för det, men man ska aldrig bli pressad eller tvingad. jag förlorade min oskuld vid 12 och det var mitt egna val

Har du haft trekant? yees yees

Har du haft gruppsex? yees

Har du haft analsex? yees

Har du haft sex med mer en kille på en och samma dag, alltså vid olika tillfällen? nope

Vilken storlek vill du minst ha på en kuk? spelar ingen roll, klarar kille av att hantera den och göra det skönt för mig skiter jag i det

Har många orgasmer har du fått som mest under sexakten? oj... ingen aning faktiskt

Hur många timmar har du haft sex i ett sträck? venne

Hur ofta vill du ha sex? haha,varje dag, haha nejdå när det är rätt tillfälle och med rätt person

Har du haft sex med mer än 50 st, gäller även förhållande? haha,neeeeeej!!

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en tjej? har redan gjort det, men inte riktigt min grej

Vilken är din favoritställning? doggystyle

Hur gammal är den äldsta/yngsta du varit med, välj åldern som killen är idag och inte då när ni hade sex? äldsta lite för gammal.. yngsta 92:a

Suger du kuk och tar du i så fall satsen i munnen? yes

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards