brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 26 september 2012 10:00

submitted by dietheathy

Av Ronja Olsson - 25 september 2012 21:15

Så, FYS idag, vilket var Awesome! Började med uppvärmning sedan olika parövningar, körde på i hårt tempo men är fan kung fu panda. Jobbigt att få upp denna klumpeduns kropp! Sedan säck vs hopprep snabba byten och sedan stepup/planka vs säck/jägarvila. Avslutade med 8min skugg med olika styrkeövningar. Ett skönt pass idag och känner mig grymt taggad inför söndag!


Nya träningsbyxor både ett par vindtäta och ett par enkla. Vill helst ha dessa. Finns på Sportamore. R-90 Pants W Dobsom SvartNike Swift Tight Nike Svart

Träningsväska från Budo adidas store

adidas TEAM BAG XL WHEELS

Av Ronja Olsson - 25 september 2012 17:56

Jag får ett frispel, har kollat på träningskläder i snart en timme och hittar inga löpartights som jag tycker om... Jag är sådan att jag vill ha enkla och helst helt svarta löpartights men de är fan färgglada eller för korta...

Nee åker iväg på boxning och fortsätter jakten ikväll!

Skolan flöt på, insåg när jag vaknade imorse och såg ut som ett monster att det var skolfoto. Oh herre, men aja. Man gör det bara en gång som tur ör!


Av Ronja Olsson - 25 september 2012 10:00

Av Ronja Olsson - 24 september 2012 18:53

Måndagen avklarad och snart är det fredag igen. Haha. Historian flöt på, läste om Folkhemmet och Sverige från 1930 typ till 1970. Bålpass på idrotten, både skönt och mindre skönt. Men jag gjorde bra ifrån mig ändå tyckte jag.

Har bara suttit hemma med matte och fysikläxa och gjort klart dem. Även fixat de sista anteckningarna till historian.

Nu ska jag koka en kopp te och slå igång undisputed. Börjar 8 imorgon! Men när tisdag och onsdag är borta väntar två sköna dagar i skolan. Även två veckor fixad med praoplats bara två veckor till. Funderar på att ta något i Uppsala. Hmm, får kolla på det!

På måndag får jag pengar av mamma ca 550:- då ska jag åka och köpa ett 10g simkort för att börja simma på eriksdals två dagar i veckan :)

Ska även inhandla ett par boots till hösten och en ny jacka, har ju gått ner så mycket i vikt att jackorna är alldeles för stora. Enda nack delen med att gå ner i vikt  = måste köpa nya kläder hela tiden!


(Y)

Av Ronja Olsson - 24 september 2012 12:00

My parents accused me of lying. I looked them straight in the eyes and said “Tooth Fairy, Santa Clause, Easter Bunny” & walked away like a boss.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards