brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 21 september 2012 09:45

submitted by silentlyshuttingdown

Av Ronja Olsson - 21 september 2012 09:31

Så nu sk jag snart gå ut till bussen. Inte så sugen på svenskaprov men det måste göras. Två bilder på det jag fixat provisoriskt. Hyllorna blev skitbra och sedan gjorde jag iordning en myshörna i mitt fönster hahah pucko! Aja kanske ska ta och bege mig

Av Ronja Olsson - 20 september 2012 21:01

Så nu är jag klar för dagen!

Harry var här idag och hjälpte mig med hyllorna, det uppskattas jättemycket! Tack!

Så nu ser det lite mer hemtrevligt ut!

Boxningen var inte så krävande idag faktiskt, började med uppvärmning, därefter skugg, sedan en massa teknikövningar och avslutade med 10 min fys. Kunde varit värre. Men det var bra övningar och jag lär få till mitt fot + höftarbete!

Imorgon äre svenska prov. Puuuh! Grammatik har aldrig varit min starka sida!


Av Ronja Olsson - 20 september 2012 16:24

Sitter i skolan och försöker skriva på historian men det går inte så bra. Jag orkar inte och hittar annat att roa mig med. Axel och Teddy sitter med svenskan men de går inte så bra för dem heller.

Nej om en timme är det träning satsar på det istället!

Svenska prov imorgon

Av Ronja Olsson - 20 september 2012 09:45

submitted by that-particularly-good-finder

Av Ronja Olsson - 20 september 2012 07:37

Torsdag och snart helg. Härligt!

Idag är det teknik som gäller ikväll på boxningen, skönt. Och igår blev jag klar med ett prov och en redovisning, Underbart!

Var även bort till Märsta och hälsade på persson som ska bli blond igen, härlig syn att se nu när hon är Ginger! ;)

Blev kvar till halv 9 och hade det trevligt :) I helgen ska vi skaka ruuumpa och Jennifer ska också med, Yeeeey! :)

Idag i skolan ska vi ha en redovisning på engelska, sista för det här temat sedan är vi färdiga med working abroad! Awesome!

Nu väntar jaf på att pappa ska vakna till liv så att vi kan föra över lite cash + beställa hem nya linser! :)

Jag ställde mig även på vågen igår, jag har ju som nämnt tidigare mätt mig och sett att jag gått ner och när jag ställde mig på vågen igår hemma hos Emelie, fick jag världens chock. Siffrorna har inte varit därnere sedan i åttan innan jag vägde 127 och mådde bra, trodde jag skulle börja gråta av lycka. Nu är det bara 16kg kvar. Sedan har jag nått min målvikt! :D

Nu ska jag göra mig lite frulle så att magen kan hålla käften'1


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards