brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 19 september 2012 09:45

submitted by dietheathy

Av Ronja Olsson - 18 september 2012 21:45

Tackat nej till samlag: ja!

Hånglat med nån riktigt ful: ja haha

Hånglat med fler än 50 pers: räknar inte

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll?: mm

Varit nykter på nyårsafton: Självklart!

Åkt ambulans: nej

Har du gjort något olagligt: ja.

Fått din mamma att gråta: yes 

Blivit polisanmäld: Nej

Slagit ner någon: nej! eller jo om man räknar på boxningen så ;) 

Skämts över dina föräldrar: mmh

Skämts över dig själv: Jaa .

Sagt jag älskar dig och menat det: en gång

Bråkat med din pojkvän/f.d: Yes

Tar du droger: nej

Dricker du: Ja, vatten och cola 

Vilka kläder sover du i: ingenting eller tröja

Vad hatar du verkligen: pedofiler och idioter

Varit kär: ja

Har du varit kär i någon du inte haft en chans på: yes

Är du ensam nu: Just exakt nu? yees

Vill du gifta dig: ja 

Vill du ha barn: ja men om ett bra tag

Senaste personen som: Sov i din säng: sebbe

Såg dig gråta: mamma

Fick dig att gråta: mig själv

Skällde på dig:mamma

De senaste 48 timmarna har du:

Gråtit: ja

Kramat någon: japp

Pussat någon: nej

Köpt någonting: nej

Sjungit: ja

Har jag:

Digitalkamera: jao

Telefon på rummet: yes

Husdjur: nej

Bra kompisar: absolut

Tar du receptlagda mediciner: yes

Kärlek Och Sånt:

Hur gammal var den äldsta du kysst? hhmmpf över 30

Hur många har du varit riktigt kär i: 1

Vad tycker du om kärlek: sårande, härligt, perfekt, galet, irriterande

 Har du flashat/strippat någon gång: haha jaaaaa.

När kramade du någon sist: igår

Saknar du någon speciell person: yes

Kan man vara vän med sitt ex: absolut

Har du svårt för att bli kär: ja, jag har jätte svårt att lita på personer och att släppa in någon

När kysste/hånglade du med någon sist: weekend

Ångrar du det: nejj


Fyra frågor om förhållanden:

Är du singel? – jajamen

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – inte kärlek, men man kan säkert bli intresserad

Hur många har du varit kär i? – 1

Är du kär just nu? – nja, inte kär men gillar

Tio frågor om dig själv: N

amn? – Ronja Olsson 

När fyller du år? – 2 april

några piercingar? – nej

Vad har du på dig just nu? – träningstights, tröja, ring, underkläder

 Vilken årstid är bäst? – sommar/vinter

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Vakna upp bredvid någon mysig person

 Vad tycker du mest om hos dig själv? – jag har en vinnarskalle och är målmedveten, vill alltid göra mitt bästa

 Vad är du bra på? – PRATA I MASSOR! träna?

Vem älskar du mest på denna jord? – familjen, släkten, närmaste vännerna och min finaste svarta stjärna <3

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – med någon,

Läggning? – hetro


Tio frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? –  Jennifer <3

 Vem är den roligaste av dina vänner? – Har bara roliga vänner!

Vem är snyggast av dina vänner? – huuuah det finns några men alla är snygga på insidan

Vem är mest partyprisse? – peeeersson, Stranden och poppiz

Vem är den du helst har filmkväll med? – jennifer

Vem av dina vänner är mest ”evil”? – haha jag helt klart


Tio frågor om din familj:

Vem står dig närmast? – Mamma

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – jorå

Vem är farligast i din familj? – mee eller papi kanske

 Vem är roligast i din familj? – Jag :D

Vem är coolast? – faster

Har ni något husdjur? – nope

Vem har du mest g emensamt med? – mamma.

Vem står för underhållningen? – mee

Vem sover du oftast med? själv, jennifer, emelie eller mami om jag är i skutskär

Roligaste kvällen med familjemedlem? – hahahah massor


Tio frågor om idag:

Vad har du gjort? – varit i skolan, spelat in en reklamfilm, pluggat, ätit, tränat

 Har du varit glad idag? – aaaa

Har du varit ledsen idag? – ja

Har du gjort något bra idag? – Ja

Vad ska du göra nu? – sova

Har du gjort något dåligt idag? – nej

Vad har du ätit idag? – fiskgryta, ägg, havregrynsgröt, pyttipanna

 Har du duschat idag? – 2 gånger

 Är du trött nu? – nee

Vad händer imorgon? – prov och presentation

Trivs du i skolan? – jajamen!

Har du varit i skolan idag? – yes


Annat: H

ur mår du just nu? - good

Har du piercat dig? – ja

Telefon/mobil:

Vem ringde dig senast? -  papi

Vem ringde du senast? – peeersson

Vem sms:a dig senast? – jennifer

Vem sms:a du till senast? – papi


Övrigt:

Är du hungrig nu? – nej

Vad är klockan nu just nu? – 21,32

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen och facebook


Familj, igen:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? – igår

Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  ngn vecka sedan!


Sport:

Går du på någon sport? – yees

I så fall, vilken/vilka?boxning

Trivs du med den sporten? älskar

Tycker du att den sporten är rolig? bäst

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? alltid


Övrigt, igen:

Gillar du punk? - njea

Har du sminkat dig idag? – yes

Isåfall, vad för smink? kajal

Vad har du på dig för trosor just nu? – svarta spets

Hur ser de ut? – tror ni fattade det?

Vad har du för bh/topp på dig just nu? -svart bh

Hur ser den ut? – svart


Musik:

Lyssnar du på musik just nu? – JA

I så fall, vilken låt för tillfället? – your body

Vad gillar du för musik? - allt


Kärlek:

Är du kär just nu? - nope

Har du kysst någon idag? – nej

Har du ett förhållande? - nej

När går gränsen vid otrohet? – kyss osv

Är du romantisk? – Ja kan vara

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nee

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – aa

Vad hette din första flickvän/pojkvän? – Niklas

Hur länge höll det? – första vändan nästan en månad, sedan ett uppehåll med kk ist, därefter en gång till typ 1 månad och 1v

Hur länge var ditt kortaste? 1månad

Hur länge var ditt längsta? 1m 1v

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -förhållande, eller njae beror på mitt humör och person jag tycker om


Förhållande:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? – nej.

Är du en bra pojk/flickvän? – ja

Vem sov du senast bredvid ? – sebbe

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – no idea

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållende med? – yees

När fick du din första kyss? – liten tjej

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - de har aldrig varit tsm

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – hahah aldrig

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – nej.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – bara varit tsm med en så ja dumpad då

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – bryr mig inte om stilen, bara personen är härlig och trivs med sig själv

Av Ronja Olsson - 18 september 2012 20:55

Hemma efter träningen, säger bara två ord. SVETTEN SPRUTADE

Började med en ganska lugn uppvärmning, men ändå en som fick upp pulsen. Därefter parövningar. På med handskar, lindor (glömt tandskyddet hemma, och det fanns inte nog med huvudskydd). Därefter in i ringen och tekniksparring :) Skitbra och pulshöjande, snacka om att jag var blöt som en ja jag vet inte vad. Avslutade med 10-15 minuters hård fys. Huuuah men jag höll ut och såg mitt mål framför mig och tog mig fan i att klara allt!

Riktig bra träning idag alltså och bra motstånd från Isa :) Fanny var tbx så de var också kul :)

Nu taggar jag om inför allt som händer imorgon!

Märkt att jag har en ny header?? Lite kladdig med en massa text men ville ha med alla, ÄLSKAR ordspråk och meningsfulla texter som pushar en framåt   

 

Av Ronja Olsson - 18 september 2012 16:51

Jag fortsätter att gå långsamt men framåt mot mitt mål. 70kg. När jag 2010 började förstå att jag lär göra något mot min vikt trodde jag aldrig att det skulle gå så fort som det gjort. I åttan vägde jag 127kg, nu idag väger jag 88kg. Jag har 18kg kvar innan jag står vid min drömvikt. Det är helt sjukt! Jag är egentligen helt nöjd med min mage nu, den är söt det är bara armarna och låren som jag vill ha ner storleksmässigt sedan kommer jag vara stolt och nöjd med min kropp!  Nu ska jag iväg på boxning, tror det är fys idag. Skönt! Har en sådan hemsk träningsvärk så den ska tränas bort idag. Imorgon är det både engelska intervju och fysik prov, Huuah!

   

En riktigt snygg kropp, som jag strävar efter!!

Av Ronja Olsson - 18 september 2012 09:45

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards