brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 16 september 2012 09:45

Av Ronja Olsson - 15 september 2012 09:45

submitted by amateur-soldier

Av Ronja Olsson - 14 september 2012 18:36

Det är fredag, fredag igen. Jag har kört milen idag igen och fick ett nytt personbästa med -2min än förra. Det går framåt!!

Gick igenom hela banan mentalt också, en sista "träning" på den nästa fredag, då tillsammans med Ellinor så jag kommer förhoppnigsvis få ett bättre resultat då!

Tänk att för några månader sedan när jag öppnade paketet och det stod klart att jag hade fått en startplats på lidingö tjejlopp i present. ... Jag kollade på faster och undrade lite om hon hade ramlat, JAG springa en MIL!! ALDRIG! JAG springa en MIL på 1h och 15min, ALDRIG. Men nu är det bara två veckor kvar sedan springer jag det omöjliga. Kan knappt förstå det själv! Men nu gäller det!!

Nu har jag sträckt ut benen ordentligt och även ryggen, ska ställa mig i en till dusch och sedan njuta av fredagskvällen och historia arbete! Woooop!

Underbart taggad inför måndag, hoppas Zang är tillbaka så att han kan säga om han ser någon skillnad. Även sugen på lite sparring, får se vilka som är där nere men Karolina skulle vara där och så  ska jag väll få till några fler :)

Djings Khan och hans trupper ropar, dags att göra någon nytta!


Av Ronja Olsson - 14 september 2012 11:00

Av Ronja Olsson - 14 september 2012 09:45

submitted by aginsbe1

Av Ronja Olsson - 13 september 2012 20:21

Det känns, men det känns så jävla bra!!

Träningen var great, lite seg och en slutkörare på slutet för en snabb resumé :)

Började med uppvärmning, knät fucka ur, jag tokig!!

Sedan en massa parövningar, körde ed en tjej som var jätte osäker och ny så slog aldrig hårt eller nuddade knappt henne, men hon tog i.

Efter dem körde vi nog en av de övningarna som jag avskyr men ändå presterar ganska ok på.

Nämligen, okej har inget namn för det men man gör iaf så här :

1 börjar och slår 10 slag

Den andra slår därefter 10 slag

Sedan slår den första 20 slag

Den andra slår 20 slag

OSV enda upp till 100 slag så vi avslutade med ca 550 slag i snabbt tempo och ingen vila emellan. Axlarna sa upp sig efter det, men man skakar av det och är igång ganska snabbt när man är klar.

Overall en helt ok träning, fick upp puls och säkert något kilo lättare!

Imorgon kör jag på milen, tänkte att jag spränger 1h och 18 min imorgon. Snabbare ska jag bli men tat lugnt nu!

Nu kryper jag upp i sängen och snugglar ner mig med gosisarna! Kommer aldrig växa upp förblir lilllllskiiit för resten av mitt liv :)



2009 var året jag var som sötast, ELLER HUR!!!

 



Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards