brainwildchild

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 1 oktober 2012 16:18

Okej ett försök till videoinlägg men den failade! Kan ni ha högt på era datorer så jaa ni kanske kan urskilja vad jag säger men. Men. Ni får se min snygga nuna åtminstone!

Fråga inte hur jag sitter, justnu sitter jag på knä framför sängen med datorn på sängen. Normal? Inte fullt, några skruvar saknas!

Aja snabb genomgång vad jag säger i videon.

- Med idag

  1. Dåligt väder
  2. FOLK, jag gillar inte människor, nej, kommer aldrig göra det heller, nepp

+ Med idag

  • Fått alla mina praoplatser klara, två veckor som lärare och två veckor som kock
  • Gått ner ett kilo i vikt under två veckor, trots att jag frossat i kolhydrater och onyttigheter hela förra veckan och tränade nästan ingenting alls
  • Alla läxor klara.

Nu ska jag ställa mig och göra i ordning en kyckligklubba med gucka till middag! Bara tat lugnt och njuta av det dåliga vädret idag!!

Av Ronja Olsson - 1 oktober 2012 10:35

Alltså jag är galen, Insane, oförståndig, crazy, måste läggas in på mentalsjukhus. HELT KLART!! 

Jag vill springa mer, jag vill känna att ajg klarar det, snälla säg inte att jag blir beroende av det här nu för då blir jag ju tokig. Men jag älskade känslan av att allt var så lätt. Och det var kul. Jag blev sporrad att springa mer och springa fortare. Jag vill, jag vill!!

Så nu har jag kollat på lite lopp som jag vill anmäla mig till och vara med i!

Tömilen eller snöfemman i november

Premiärmilen i mars

Vårruset i både gävle och stockholm

Kanske Bore Cup i Gävle i December!

Jag är så fett taggad!! Vill anmäla mig till åtminstone tömilen eller snöfemman snart! :))

Av Ronja Olsson - 1 oktober 2012 08:28

Ännu en måndag, dåligt väder och stel i rygg. Alltså gårdagen som var så bra kunde inte smitta av sig på denna dag, nej inte de säg.!!

Nu ska jag iväg på frukostmöte med Johanna och sedan bege mig till das school.

Idag ska jag plugga i massor. Vill bli färdig helt med histori frågorna och sedan alla diagnoser till matten. En fråga kvar på fysiken! Det förgyller min måndags eftermiddag!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards