brainwildchild

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 5 oktober 2012 22:38

Tänk att jag varit sådär stor att tröjan jag hittade imorse satt TAJT och nu ser jag ut som en soffpotatis i den . Ajaj bara bra. Drar ut på stan och vill säga ett STORT grattis till mikaela som vann sin titelmatch idag! GRATTIS

Av Ronja Olsson - 5 oktober 2012 19:42

ETT STORT LYCKA TILL MIKAELA!

Mikaela Lauren går titelmatch i Alvik ikv, 18gräns annars hade jag varit där! !!

Men jag håller tummar och tår att allt går bra och att superweltarbältet kommer till Sverige!

Tränade för henne innan sommaren och kommer träna en gång till närmare december igen! Hon är grym!!20121004-194459.jpg

20121004-194440.jpg

Av Ronja Olsson - 5 oktober 2012 15:42

Nu är det färdig jobbat för idag!

Hos tandläkaren var allting toppen, hon tyckte att jag var renlig och har skött mina tänder jättebra:

inga hål,

ingen påbörjan till hål.

inga beläggningar,

de var väldigt ljusa för att tillhöra en tonåring,

inga snea tänder

Hon tyckte att det såg jäkligt bra ut! Skit kul att höra,

På svenskan (enda lektionen jag gick på idag) så blev det mycket gjort men d´ändå ganska mycket flumm med axel, teddy, jesper och rikard.

Efter, gick jag och tränade, 15 min på löpband, 10 min styrka inriktning bål och sedan 20 min simning. Skönt avslappnat pass idag.

Imorgon ska jag på eventet och idag ska jag städa lite och plugga fysik!

Även mina helger framöver är färdiga och uppbokade, haha vad viktig jag kände mig nu ;)

Nästa helg ska jag bort till Forsmark och umgås med Anton och people over there!

Nästa helg ändå ska jag tävla KM i dressyr på Nelson, kom trea förra året så hoppas på en uppgradering till andra plats, får se hur många som kommer tävla såklart :P

Nu ska jag städa upp i köket och röja upp, ska köpa en bänk snart till mitt rum, det kommer att bli awesome!


Av Ronja Olsson - 5 oktober 2012 09:23

Fredag, and I love it!

Ska snart bege mig bort till tandläkaren, turligt nog så är jag inte rädd för tandläkare som vissa andra, jag älskar när de gör rent och kollar så att det är bra i käften på maj!

Okej därefter är det svenska och sedan tänkte jag först springa på löpband 20 min och sedan simma 35 min det blir min träning idag!

Om inte jag ska till Persson senare eller om hon kommer till mig tar jag en lugn fredag och laddar upp inför eventet imorgon som ska bli jäkligt kul!

Nej nu ska jag bli effektiv igen!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards