brainwildchild

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 6 oktober 2012 21:38

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


1 - Jag har troligtvis ADHD
  2 - Jag är beroende utav min telefon - det skulle inte klara mig en dag utan den .
3 -   Jag njuter av att slå människor och se mig utvecklas och bli mer teknisk och få in bättre slag
4 - Jag Hatar clowner!!! USCH .
5 - Jag anser att jag har rätt nästan hela tiden.
6 - Tom Hardy och Joe Manganiello är de snyggaste männen som jag vet om!
7 - Jag har bara haft ett seriöst förhållande.
  8 - När jag mår dåligt slår jag på musik och sjunger högt eller så tränar jag extra hårt.
9 - Jag är stolt över min kropp men kommer vara helt nöjd när jag gått ner 15kg till
10 - Jag har världens härligaste humor och är halvt cp
 
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid
Av Ronja Olsson - 6 oktober 2012 20:13

Så nu tycker jag att lördagen är klar för den här gången!

Började med att jag gick upp 8 i morse, Emelie hade på gränsen puttat ut mig från sängen så har sovit jättekonstigt med nacken inatt. Åkte bort till Globe Hotel på Herbalifes seminarium. Mötte upp Anders och fick en goodiebag. Satt och lyssnade på seminariet. Bestämt mig för att nu när jag har gjort slut på mitt lager av piller och whey complete ska jag börja med Herbalifes produkter från 24 serien.

jag kommer att äta Fromula 1 sport, 24 Hydrate och Rebuild strength. Men som sagt det blir i december för har produkter till november som är whey :p

Okej, även AIK:s lagkapten Dick och sedan en till från AIK kom och berättade lite om sina "erfarenheter" med Herbalifes produkter. Avslutande kom en tjej som är fitness världsmästare och visade upp en show. Postar videon här under.

Det var iallafall väldigt lärorikt att vigda mina vyer lite och ska bli kul att testa något nytt.

Åkte hem och Emelie hade knappt gått ur sängen och då var jag tillbaka på lidingö runt två. Började städa och lagade god mat. Sen har vi bara chillat och flippat och nu har hon åkt hem. Jag tänker läsa lite på historia eftersom jag har prov på måndag och sedan ska jag se på någon bra film :)        
 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards