brainwildchild

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 7 oktober 2012 21:45

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Oj oj oj, han som jag skulle vilja träffa nu är Mister X. yum yum
Vill även träffa bästizz!
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid

Av Ronja Olsson - 7 oktober 2012 18:11

I´m so fucking happy right now!!

Vi fick ÄNTLIGEN matchsparra lite idag! Började med vanlig uppvärmning och sedan lite parövningar. Sedan körde vi två "matcher" x 2min. Efter skugg och sedan hopprep resten av lektionen. Sparrades med en kille idag som gav motstånd. Men Carina sa att jag hade övertaget ganska mycket. Vilket jag även kände eftersom jag jagade honom ganska mycket i ringen och fick upp han ofta mot repen. De flesta sa att det såg bra ut och jag fick som tur var ingen tillsägning för att jag slog för hårt vilket känns skönt. Oftast är det felet jag gör här nere i sthlm att jag inte anpassar mig till den jag kör med och går på för mycket. När det väl är dags för match är ju det bra men fram tills dess så ska jag försöka att ta det lugnt! Det är kul att sparras med någon i min egen "skala" eftersom när jag är uppe i Gävle blir det oftast Tobbe eller Micke som jag kör med och de är ju tusen gånger mer rutinerad än mig. Jag åker alltid på storstryk och får in ett slag varje rond ca om jag har tur. Men det är det jag älskar med att köra i Gävle att där får jag verkligen kämpa och bli bättre och bättre vilket är Awesome!!

Nu ska jag käka och stretcha lite till och sedan har Historian mitt nästan fulla fokus.

Imorgon ska jag först gymma med Johanna, och sedan till skolan, historiaprov och därefter idrott i skolan. Efter blir det full fokus på svenska inlämningen, tur att jag inte har så mycket kvar på den!

Av Ronja Olsson - 7 oktober 2012 14:22

Söndag, slutet på helgen. Njae ska bli skönt med en ny vecka. Snart är det höstlov och efter det är det fem veckor utan skolan sköööönt! Rotskäringarna får "äntligen" tillbaka mig. Lärare i två veckor och sedan Kock på Jernet två veckor. Detta ska bli kul!

Har pluggat historia som en galning(prov imorgon) men även hunnit sätt en film. Tröttnade på politik så behövde ett avbrott. Njöt av snyggingar i Magic Mike. Ohhlala. När Channing Tatum får för sig att skilja sig med sin fru är han MIN, mums!!

Ne nu har jag fått på mig träningskläder och ska snart jogga bort till träningen. Ska lägga extra fokus på triceps idag, vill tajta upp armen lite. Även gjort en budget och ekonomisk översikt för tv¨å månader framåt. Shiit kommer vara pank fram till jul! Kul! Ska köpas möbler, högtalarsystem, inredningsdetaljer, nya boxhandskar, huvudskydd, nya tränignskläder. Någon som har ett extra jobb jag kan göra? Funderar på att ställa mig påmalmskillnadsgatan och ta lite betalt!! (sarkasm)

Vill försöka köpa en ny telefon också och det lutar mot Samsung s3. hmm.

Okej ne dags att rensa tankegångarna ska iväg och boxa av mig lte!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards