brainwildchild

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 10 oktober 2012 19:21

Halva veckan har gått och fort! Svenska recensionen är inlämnad, historiaprov klart. Woop inget mer försen v.43 då det är två - tre prov tror jag. Skönt"

Jag känner mig bättre och satsar på boxningen imorgon, känner att jag lär göra något inför helgen. Men inget jobbigt och kommer inte ta i så mycket bara för att få röra på mig. Har utvecklingssamtal på fredag. Åker även upp till gävle på fredag, trevlans! Kanske blir det bio med Jennifer och mamma ska få en massa saker att laga och fixa! Har även bakat en limpa sisåhär på kvällningen snacka om impuls. Men den står i ugnen och är klar om en timme Trevlans!

Snart är det bara två veckor kvar innan SEX veckors "ledighet" från skolan. 1v höstlov, 4 praktik och en vecka ledarskap (lite flumm och inget jobbigt) sedan är det bara tre veckor till Jul. Oj, kanske lär tänka på lite önskelistor kanske ;)

Vet redan lite vad jag önskar mig, hihi! Två saker som är lite omöjligt (eller inte helt) det är två önskedrömmar som stått på listan några år nu!

Vet ni vad jag ska göra så fort jag gått ner 15kg ? ;) Hahah den ni kan ni klura på, något med utseendet har det att göra med åtminstone ;)

 

Av Ronja Olsson - 10 oktober 2012 13:30

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Min vackra svarta ängel
Nelson!
 
 
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid

Av Ronja Olsson - 10 oktober 2012 08:21

Morgonen är färdig, har shoppat, kollat igenom kalender. November kommer bli en väldigt konstig månad. Men vi ska göra det bästa av det. Jag blir borta tre veckor och pappa fyra. Hmm. Har svarat på en annons så att jag slipper åka nda ut till ja närmsta. Mer om det om jag får den. Jag har tagit ett jobbigt beslut att inte träna nå mer den här veckan, vill  bli frisk i halsen och vill inte förstöra något. Så från och med måndag krigar jag. För i helgen ska jag ¨på inflyttningsfest och mina aningar säger att jag inte vill träna på söndag. Måste ut till bussen. Hörs!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards