brainwildchild

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 15 oktober 2012 19:06

Så , jag har inte riktigt prioriterat datan eller mobilen de senaste två dagarna. Lördagen var grym! Flippade och ja jag har egentligen ingen aning om resten! Trevlig kväll hos Sofi. Fem på morgonen tog jag pch Pontus en promenad från furuvik hem till mamma och sov där.

Åkte hem till sthlm igår kväll och Emelie sov över hos mig. Lagade mat på kvällen och jag somnade några timmar tidigare än henne. Jag åkte till skolan imorse och hon låg fortfarande i sängen när jag kom hem, trevlans. Dock hade hon diskat och varit lite duktig faktiskt :) Gjorde iordning kotletter och annat gott till oss två och åkte med henne in till t-c

Skolan då ? Jag var väldigt seg och fått ögoninflammation så hade inga linser heller.

På idrotten höll jag åp att verkligen dö! Först hade jag tagit fel byxor imorse tog dem som hade gått sönder. ... Därefter var jag den sista i vårt lag att bli kullad i spökboll så där stod jag, livrädd och två bollar flygandes mot mig, baaam en boll i ansiktet. Goosh. Slog till och med till Hans, vår lärare för att jag var i chocktillstånd!

Nej nu ska jag dricka lite te och slå igång en film


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards