brainwildchild

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 16 oktober 2012 18:22

Tisdagen avklarad nu är det några chill dagar kvar i skolan sedan är det bara en vecka innan lovo h innan 4 veckors praktik! Yeey!

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket. Varit i skolan. Sålt mitt träns. Köpt två nya böcker, en ny kjol och linsvätska. Pappa kommer på torsdag får mer pengar då men kommer ändå vara ganska pank! :(

Snälla Ingunn lät mig avanmäla mig på lördag om inte min ögoninflammation blir bättre. Tusen tack till dig!

Vill verkligen tävla eftersom jag inte får hoppa nå mer och med dressyr slappnar jag av i knäna. Men vill inte rida med glasögon som kan ramla av närsomhelst.

Nu ska jag spåna lite idéer över svenska och engelska talet. Söka lite fakta och bara tat lugnt. Eftersom min hals känns bättre ska jag även göra lite styrkeövningar och på torsdag ska jag få springa igen!

Nå vad ska jag göra av pengar på då?

En bänk ill mitt rum = 600:-

En klädställning till rummet = 350:-

Högtalarsystem = 800:-

Sedan så kanske man vill köpa lite nya kläder, hittat snygga polotröjor på HM idag som jag funderar på att gå dit och införskaffa. Hmm.

Follow Reminiscingourmoments for more!

Av Ronja Olsson - 16 oktober 2012 10:36

Vet inte vad jag har för otur egentligen! Var förkyld hela förra veckan, är inte bra än och nu har jag fått ögoninflammation också. DETTA HÄNDER INTE!!! Det som är bra är att jag ska få ta hand om Annas kaniner och radhuset i Gävle över helgen :) Trevligt, kommer ha tjejkväll med Jennifer på kvällen och om ögonen blir bättre så ska jag tävla Dressyr - KM på morgonen!

Idag blir det inte boxning heller utan läxor och städning får mitt sällskap. Hoppas att jag kan få träna på boxning på torsdag, annars går jag under!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards