brainwildchild

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 18 oktober 2012 19:42

Middagen gjorde på rekordtid idag! På 1 minut var allt shakat och klart. Så en smoothie med tranbärsjuice, tranbärsyoughurt, mango och en skopa proteinpulver. Mumma! Jag är på förbannat bra humör. Boxningen gick väldigt bra för att vara första gången efter förkylning och uppehåll och sedan inga linser och tog av mig glasögonen. Over all. Ett pra pass med mycket svett som rann av. I´m back on track again! Packat ner löpkläder inför helgen hos Anna. MYYS!

Har bestämt mig att rida Dressyr KM även ifall ögonen inte är bra på lördag, får göra mitt bästa. Pluggar in banan just nu, red fel förra året men kom ändå på tredje placering så hoppas på en liknande iår!

Idag har cashen flödat in men lika mycket har gått till bankutgifter och annat som inte är så kul att betala alla gånger. Usch och fy och blää....

Nej nu ska jag packa klart väskan och imorgon ska jag gå på coachtiden från 8-10 därefter har jag en laboration att göra!'

   

Pontus sov hos mig i lördags/söndags och glömde sin gröna hatt hos mig. Fett söööööööt!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards