brainwildchild

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 25 oktober 2012 19:35

Jag kan inte fatta än att efter provet imorgon och en svenska lektion är det höstlov och därefter praktik. Helt obegripligt!

Skolan gick bra, träningen gick bra. Mina nya träningsbyxor kom idag, ska hämta ut dem på posten imorgon!

Boxninen gick bra, vi körde sparring, teknik och avslutade med fys. Fick även lite tips av Nimar inför nästa gång jag sparras med Micke. Jag vill kunna få in mer än ett slag varje rond. Så han visade lite hur jag skulle göra. Sparringen var bra, kände att jag fick till lite. Måste träna på att få med höften i mina slag, är jätte dålig på det!!! Ajjabajja! Måste fixa.

Aja, ska steka på en kotlett som får bli min middag orkar inte göra nått annat.

Av Ronja Olsson - 25 oktober 2012 08:58

Torsdag, näst sista dagen innan höstlov och morgondagen avslutas med ett fysik prov som jag hoppas går bättre än gårdagens! Nu sitter jag och skriver på min Historia uppsats har total missförstått uppgiften så hälften av vad jag skrivit är värdelöst men lite fungerar så ska klippa ihop allting bara. Har en labbrapport att skriva också, känns som om att helgen innan höstlov kommer gå åt till att plugga!

Hittade lite bilder efter Lidingö tjejloppet, nästa år ska det gå ännubättre!

       

   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards