brainwildchild

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 26 oktober 2012 17:18

Nu är det höstlov!! Som man har längtat, och efter höstlovet är det fyra veckors praktik och därefter en vecka ledarskap. Sen är det snart jul! Tänk vad tiden går fort när man har roligt! Jag tykcte att provet gick helt ok idag vilket är sjönt, blev även nästan klar med mitt svenska tal. Awesome!

Har städat lite, ätit älgskav och nu vilar jag och plirrar med historia uppsatsen som ska in om två veckor. Måste bli klar med den så man inte behöver ha den hängande runt axlarna!

Mina nya tränings tights kom idag och dem satt perfekt  ska ut och testa dem imorgon bitti, har vilodag idag, vilket är skönt!

Av Ronja Olsson - 26 oktober 2012 07:35

Nu har jag legat och degat i sängen lite för mycket känner jag! Tänkte att jag skulle bege mig av på en coachtid och prata med david om engelska uppsatsen, sedan har vi ju ett fysikprov som ska skrivas! Trevlans! Därefter kan jag tacka för mig på TBS för de närmsta fem veckorna! Vad kommer jag hitta på för något på höstlovet då? Jo tänkte på en massa träning så att jag kan få upp kondisen, ska åka och hämta ut mina nya brallor också! Nice!

Jaja dags att göra någon nytta då!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards