brainwildchild

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Ronja Olsson - 7 april 2013 18:47

   Tillbaka i stockholm och har haft världens bästa avslut på påsklovet!

Åkte upp i onsdagskväll till skutskär och i torsdag var jag både hos morfar, gammelmormor, Sofi samt till tierp och träffade Hassan! I fredags blev jag firad av släkten hos morfar och sedan åkte jag in till stan. Födelsedags fest hos Matthias. Kan inte säga mer än tack alla som var där, jag hade enawesome time och hoppas att ni hade det liikså. I lördags var jag förbi IKEA, in till stan igen och åkte runt med mamma. därefter åkte jag tilbaka till stockholm och sedan till syster! Inflyttningsfest hos emelie, massa roliga filurer och en trevlig kväll där med. Sov över hos syster och åkte hem i morse. Fixade och trixade och sedan följde jag med på AIK:s premiärmatch mot syrianska på Friends arena. Jag är själv inget fan av AIK och inte syster heller men vi stod i klacken på norra stå och det var ändå jävligt kul!

Nu har jag kommit hem och är sä jäkla trött. Ska lägga huvudet på kudden direkt och imorgon börjar en ny skolvecka.

Kommer lägga upp bilder från helgen så fort jag fört över dem till datorn.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards