brainwildchild

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Ronja Olsson - 10 april 2013 23:00

Simple but effective. Go for it.

1. Skipped class?

I högstadiet!

2. Done drugs?

Njaae alkohol och tobak ja

3. Self harmed?

En gång i tiden ja

4. Drank?

Haha lite för ofta

5. Shoplifted?

Yees! Trevliga människor

6. Gotten a tattoo?

Nej men förhoppningsvis snart

7. Broken up with someone?

Yes

What's your favorite: 

8. Show?

SoA, TrueBlood,OC, The elementary .....

9. Movie?

Beyond Borders

10. Song?

Remember the name

11. Tumblr?

Hmm vet inte

12. Singer/Band?

Whitney Houston! <3

13. Memory?

Finns för många!

14. Book?

En nästan ovanlig man, Grannen och trean till den boken

This or that: 

15. Invisibility or Ability to fly?

Aibility to fly!!

16. Cookies or Cake?

Cookie monster!

17. Twitter or Facebook?

FB

18. Movies or Books?

Books

19. Coke or Sprite?

Coke

20. Blind or Deaf?

Deaf

21. Tea or Coffee?

Tea

What's your: 


24. Height?

168

25. Sexual orientation?

Heterosexuell

26. Shoe size?

39

27. Religion?

Hmm tror på mig själv

28. Longest relationship?

fyra månader

Opinion on: 

29. Gay rights?

Jad¨dem lär väll få leva

30. Second chances?

Finns alltid två chanser no mather what

31. Long distance relationships?

Njaee max 30 mil så att man kan åka någorlunda ofta

32. Abortion?

Helt okej

33. The death penalty?

INFÖRSKAFFA I SVERIGE!!! Jaag kan vara avrättare!!!!

34. Marijuana ?

Helt ok

35. Love?

Överskattat

Do you: 

36. Believe in ghost?

njae men andar

37. Shower facing the shower head or turned away from it?

Both!!

38. Sleep with the door opened or closed?

Both!

39. Love someone?

Nej

40. Still watch cartoons?

Jaaaa älskar!

41. Have a boyfriend/girlfriend?

Nope!

42. Like yourself?

I love myself!

Av Ronja Olsson - 10 april 2013 21:23

 

Av Ronja Olsson - 10 april 2013 21:03

Sängen sängen sängen, min bästa vän om nätterna!

Farmor och Faster har varit här idag och vi har käkat kinaaa och jag har fått presenter Tack <3 Matteprov idag som var helt godkänt men inte mer än det!

Igår var det sparring, var faktiskt helt okej men lär vänja mig med mitt nya huvudskydd.

I måndags simmade vi på idrotten 40 längder. 10 längder crawl, 16 länder bröst och 14 längder rygg. Avslutade kvällen med ett pass på Linnea.

Lovar att sköta bloggen bättre till nästa vecka men har en diktanalys, biologiprojekt och biologiprov att reda ut först och främst, men har lagt in några små tidsinställda inlägg med bilder och frågor :)



Av Ronja Olsson - 10 april 2013 17:45

 

Av Ronja Olsson - 10 april 2013 17:45

01:

Your current relationship, if single discuss how single life is.

Jag gillar att vara singel,det passar mig då jag får göra vad jag vill när jag vill med vem jag vill hur jag vill

02:

Where you’d like to be in 10 years.

Läst klart läkarlinjen

03:

Your views on drugs and alcohol.

Helt ok

04:

Your views on religion.

Njeea överskattat, förstör ens liv

05:

A time you thought about ending your own life.

Hemlis

06:

Write 3 interesting facts about yourself.

Jag är rädd för spindlar, clowner

Jag är njuter av att få slag ibland i vissa sammahang

Jag vill aldrig flytta tillbaka till gävle

07:

Your zodiac sign and if you think it fits your personality.

Vädur - det passar mig galant

Den som är född i Vädurens tecken är ivrig och energisk. Väduren styrs av planeten Mars, vilket brukar resultera i handlingskraft och tävlingsinstinkt. Väduren vill gärna vara först, utmana, besegra och starta nya projekt. Äventyr och djärva utmaningar lockar. Tecknet förknippas med viljestyrka och kämpaglöd. Planeten Mars inflytande över Väduren kan yttra sig i form av hett temperament och kort stubin. Tålamodet är kanske inte det allra bästa. Väduren är ivrig och spontan, rak och snabb.

I relationer och samarbete kan den utåtriktade och frimodiga Väduren ibland upplevas som styrande. Många som är präglade av detta eldtecken är ledarnaturer. En vital och tydlig personlighet som passar bra i självständiga eller ledande roller. Som vän är Väduren ärlig, uppriktig och lojal. En pålitlig person som menar vad hon säger! En frisk fläkt i vardagen.


Impulsivitet och rastlöshet hör tecknet till. Väduren behöver omväxling och stimulans för att inte bli uttråkad. Ett energiknippe som med sin entusiasm och kreativitet är duktig på att inspirera andra. En modig handlingsmänniska, fylld med energi och nya planer för framtiden.


Den som är präglad av Vädurens tecken brukar få ett omväxlande och spännande liv. En intensiv vardag fylld med djärva projekt och utmaningar. Att vänta, är inte Vädurens melodi. Tävlingsinstinkten ger sig tillkänna på många områden. Upprepningar, är något som kan göra Väduren uttråkad. Däremot lockar spänning, högt tempo och nya utmaningar! 08:

A moment you felt the most satisfied with your life.

När jag fick mina stipendier i nian!


09:

How you hope your future will be like.

Läkare och boxare


10:

Discuss your first love and first kiss.

Niklas var min stora första kärlek och så antingen var det viktor och kevin som fick min första ksss


11:

Put your ipod on shuffle and write 10 songs that pop up.

Orkar inte


12:

Bullet your whole day.

?


13:

Somewhere you’d like to move or visit.

Australien! Usa!


14:

Your earliest memory.

Money money


15:

Your favorite tumblrs.

hmm


16:



17:

Your highs and lows of this past year.

Highs - gått ner i vikt och det går bra i skola och träning

Lows - gick upp i vikt inte lika mycket men fem kg


18:

Your beliefs.

Tror på mig själv, räcker


19:

Disrespecting your parents.

Jag lyssnar och respekterar mina föräldrar men gör so jag vill oftast


20:

How important you think education is.

Kunskap är makt


21:

One of your favorite shows.

Remember the name


22:

How have you changed in the past 2 years?

Hahah hur mycket som helst, utseende, personlighet mm


23:

Give pictures of 5 guys who are famous who you find attractive.

TomHardy

VinDiesel

Flo-Rida

TomCruise

OlaRapace


24:

Your favorite movie and what it’s about.

Beyond Borders - googka


25:

Someone who fascinates you and why.

finns många


26:

What kind of person attracts you.

Dominant man med fötterna stadigt på jorden och är både intelligent och erfaren på det mesta. Ingen slacker och ska vilja träna med mig.


27:

A problem that you have had.

Hoooah


28:

Something that you miss.

Dig <3


29:

Goals for the next 30 days.

Träna med, plugga mer!!


30:

Your highs and lows of this month.


Av Ronja Olsson - 10 april 2013 17:45

Talk about your first kiss.
Var nog med viktor eller kevin tror jag, kommer int ihåg så mycket mer än att vi var hemma hos mig
Talk about the person you’ve had the most intense romantic feelings for.
Hmmm, alltså jag var ju kär och ihop med Niklas, men jag vet inte. Den som jag kanske haft mest känslor för men aldrig varit tillsammans med är nog Filip. Som jag tyckte om den pojken, fråga någon som kände mig under Rotskärstiden, ojojoj, var bara Filip i mina tankar. Men jag var nog inte kär kär utan hade väldigt stora känslor för honom. Jag var ju kär i Niklas men var inget mer än fjärilar i magen.en som inte är så väsentliga

Talk about the best birthday you’ve had.
Hahah måste varit den här födelsedagen i år, den var epic, både i efterhand när mina bästisar firade mig hos matthias, ni är awesome guys!!! Och sparringen på tisdagen!

Talk about your biggest insecurity.
Vad jag är mest osäker över är nog hur duktig jag är i vissa saker. Jag underestimerar mig själv och tror att jag är sämre i vissa tillstånd fast att jag inte är det.

Talk about the thing you are most proud of.
Mig själv!! Att jag klarat av att gå så här långt i livet trots förhinder och kaos runt omkring mig

Talk about little things on your body that you like the most.
Mina lår är hat obejektet!!!!!

Talk about the first time you had sex/how you imagine your first time.
Haou´p, hemma hs Niklas pappa, var förbannad 12 åring som bara ville bli av med den så att niklas inte skulle lämna mig. Inte det bästa sexet jag haft sedan dess men första gången är alltid första gången och jag kommer ihåg den som om det var igår

Talk about the best party you’ve ever been to.
Finns många bra partyn jag varit på, allra senast nu i helgen hade jag det awesome!! Men en fest förra året var epic, jag drack inte mycket och hade så kul och var så flippad, allt spåra ut runt om mig, jag dansade, flirtade upp killar åt höger och vänster, det var efterfest på efterfest, nytt folk, nya killar, från 18 på kvällen till 8 på morgonen! Den kvällen var awesome!

Talk about your favorite part of someone else’s body.
Ohh finns några yummy delar på folk. Men på en kille värderar jag ryggen och rumpan före resten av kroppen, sedan personligheten och sinnet. Det finns en kille jag träffade förra året som hade den smaskigaste ryggen och rumpan, jaa Sebbe!! Och några av mina vänner har en rygg som jag står och dregglar över.! Nej ryggen är mannens främsta vapen mot mig!

Talk about your fetishes. Talk about what turns you on.
Fetisher, hmm, inom sex så gillar jag hårdare tag och en dominant kille. Dra i håret, bita, spanka, slå, riva. Inget går uppemot det! Inget vanligt vanilla sex utan lite redskap och en stadig man vid "rodret" och jag går i land. Men såklart kan jag gå igång på att vara dominant jag med men inget som är det vanligaste för mig just nu! Om killen passar i det tänder jag på snygga tatueringar!! Annars är det ett big nono!

Talk about what turns you off.
Killar som röker ständigt, feströker är helt ok men heltidsrökare, ush och fy och blä!!!



Av Ronja Olsson - 10 april 2013 10:15

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards