brainwildchild

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Ronja Olsson - 11 april 2013 21:32

Dagen har flytit på och jag känner mig redo för ett biologi prov imorgon! Var ner på stan och köpte en ny vår jacka - svart trenchcote! (stav?!) samt beställt tid hos frissan så på lördag ska jag klippa mig, och ja jag tänkte klippa mig kort :)) Inte kort kort men kanske  axelkort, har inte haft det på länge, rädd att mitt ansikte blir rundare än vanligt men det får jag tåla! Var även förbi syrran och hängde med henne ett tag. Vill ni få bra deals och en underbar säljare - gå till Phone House butiken i sergelgången!!! Imorgon är det biologiprov samt att jag har möte med Karin, vi ska ha ett koncentrations möte och jag ska få hjälp med skoltänk med mera :)

Träningen gick super tyckte jag också, jag fick upp pulsen och gav mitt bästa på de avslutande intervallerna.

Hjälpte även dem på passet innan oss, motionsgruppen, lärde en kille som var ny grunderna med mera.

Men mitt pass

Uppvärmning

Parövningar utan handskar

Parövningar med handskar

Två ronder fri sparring med Veronica - där jag verkligen tänkte mig för och gjorde inte 100% men 75% av mitt bästa.

Tre ronder säck med attack på kommando

Fyra "ronder" med 10se arbete, 10sek vila, 15 sek arbete, 15 sek vila, 30sek arbete 30 sek vila, 40sek arbete 40sek vila, 1min arbete 1min vila.

Avslutade med nedjogg och stretching!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards