brainwildchild

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Ronja Olsson - 13 april 2013 19:07

      Hur kan du ens tro att jag tänker tanken på att vara med dig igen?

Hur kan du ens fråga om du får en tredje chans?

Hur kan du ens tro att jag tänker förlåta dig?

Jag övergav tanken på att få tillbaka dig, FÖRRA ÅRET!

Jag övergav tanken om att ens titta på dig på ett sätt mer än vänskapligt

Du är en grymt härlig kille men du passar inte mig

Du är en intelligent kille men du passar inte mig

Jag tänker inte säga att det är inte du det är jag, för om jag ska vara ärlig så är det du

Att sluta höra av sig och tro att jag är en call up girl som ska stå givakt när du ringer.

Glöm det!

Jag är en intelligent, självständig tjej, som både vet vad jag vill och kan

Jag har utvecklat egenskaper som du endast kan drömma om.

Jag har bevisat för andra att jag vet vad jag kan och jag gör det bra

Du är bara avundsjuk för att du missade din chans

Du är bara sur över att inte finnas där när jag är intresserad

Du kan bara dra något gammalt över dig och ta en ny äcklig bonnbrud, ingen kommer ändå komma upp i min nivå

Se det här som ett avsked!

Jag har hittat bättre, Jag har funnit bättre. Jag har hittat killar som visar mig vad de vill, de skämmer bort mig och behandlar mig som den lady jag är. Jag har funnit något som jag aldrig såg hos dig.

Drivkrafter. Vinnarskallar. Sjuhelvetes män!

Jag kanske ska tacka dig för att du fick upp mina ögon för vad jag egentligen behövde och ville ha

Jag förstår inte ens varför jag skriver det här, det betyder bara att du finns i mina tankar men jag vill få bort dig. Jag vill inte tänka på dig, och jag går ner på mina knän när jag får ett sms från dig. Men nu tänker jag ställa mig rakryggad än en gång och visa de som verkligen behöver och förtjänar min tid, att de inte kommer ångra sig med att de väljer mig!

Tack och adjö, du var bara till besvär!


Kalla mig hora, slampa, äcke, playerl. Jag tar inte åt mig, jag tar det som en komplimang, för jag vet att antingen har du sjunkit så lågt att du börjar bli avundsjuk på mig eller så är du rädd för att se dig själv i spegeln.

Av Ronja Olsson - 13 april 2013 17:51

Det är lördag, klockan närmar sig 18 och jag har sovit bort lördagen för det mesta. Behövde vila ut mig, kännt mig lite krasslig och haft halsont hela veckan, kanske börjar bli sjuk? Så tog denna regndag till vila. Men har även gjort lite andra saker. Har kollat på hästtävlingar från Paris, varit och klippt mig och bokat biljetter :) Klippte bort ca 1dm av mitt långa hår, men har fortfarande långt hår! Dessutom klippte jag upp det lite grann.

Ikväll ska jag på filmen Du gör mig galen tillsammans med Dominic. Ville se en skräckis men lillen ville inte... Hepp! Men jag har en crush på Bradley Cooper trots hans ålder på 38år, så denna film blir nog bra. Känns skönt att gå ut med en kompis och släppa allt, både skola och träning för en stund och bara umgås med en vän! Skönt!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards