brainwildchild

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Ronja Olsson - 16 april 2013 20:24

Dagarna flashar förbi och snart är det helg! Ska faktiskt upp till gävle på lördag, hem till Marco på lite fiesta :) Ska bli trevligt!

Men men mer om det senare! Snabb resumé

Måndag - skola, fick halvtidsomdömet i idrott och Hasse sa att jag troligtvis får ett B i kursen och kan få ett A om jag presterar lite bättre på utomhus delarna, så nu köttar vi!!!  och träning efter det. Var ett hemskt pass från min sida, var okoncentrerad och hade ont i handleden. hade ramlat på morgonen och vridit till den på något konstigt sätt. Så det passet stryker jag över.

Idag har jag dels försovit mig, men kom i tid samt hann laga mat på morgonen med en tidspress på 20 min, brukar gå upp så att jag har en timme på mig att göra allt. Men jag kom i tid och Jenny (Läraren) var lite försenad, puuh! Skolan flöt snabbt förbi och är snart klar med biologiprojektet skönt! Ska in på söndag så ska lägga ner mer tid på svenska analysen nu. Stannade kvar efter skolan och dels samtalade med några i klassen och jag och Nathalie satt och pluggade. Duktiga Tjejer Vi Är!!

Därefter träningen och det gick bättre idag, lite mer koncentrerad.

Uppvärmning

Skugg fyra ronder

Uppgiftssparring, några ronder med Yanina, Bashir (?) Loke samt Oskar. Gick olika bra med olika personer. Några fria ronder och några med uppgifter som sagt.

Avslutade med två ronder säck på vardera 4 min.

Nedjogg, hopprep och stretch.

Fick frukt efter träningen som återhämtning, Tack, samt att jag fläkte i mig en kesella!


Nu ska jag lägga mig och vila ut till imorgon, ska även ut och springa några kilometer men 9,15 träffar jag resten på skolan och sedan åker Jag, Jesper, några lärare och några elever till bort till riksdagen och pratar med någon politiker. Känns fantastiskt att jag skrev en sådan bra rapport och jag ville inte ens åka till riksdagen! Aja det ska bli kul det här :)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards