brainwildchild

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Ronja Olsson - 17 april 2013 21:15

Lilllördag med stort L. Under dagen har jag jobbat på flitigt men nu på kvällningen raserade alla planer!

Började med att vara på socialdemokraternas kansli 10 - 11, där jag, jesper, sofie, Johan, Sanne och två andra grupper fick träffa två socialdemokrater. De fick lyssna och ställa frågor till oss när vi presenterade våra arbeten, AllBright samt våra lösningar. Störst fokus las på utbildningsfrågan där det diskuterades flitigt fram och tillbaka med alla parter. Det var intressant och roligt att få göra något utanför skolbänken!

Tillbaka till skolan och slängde i mig lunchen, engelska, svenska och matematik. Resterande del av tvåan ska jag få börja med en ny taktik att stå upp och plugga för att dels hålla mig vaken och dels få mer koncentration, då jag märker att när jag får göra något med armar eller ben så blir jag lugnare.

Åkte bort till Tinto. Mötte upp pappa, Danne och Peter. Satt där några timmar och fördrev tiden med snack mellan himmel och jord. Blir det skriverier om att någon har rånat riksbanken kan ni sätta mig som första misstänkte ;) Jag har en plan sickan ;)

Därefter var tanken att vi skulle till nya Olearys men blev inget. ¨Jag, pappa och Danne åkte bort till Jernet och tog en tvårätters, de hade bytt menu så lite ledsen var jag över rödningen men gösen jag tog idag var lika god den. Avslutade med rabarberpaj, mumma'!!

AllbrightTraffediksdagsledamter

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards