brainwildchild

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Ronja Olsson - 22 april 2013 20:24

Min helg har varit jätte trevlig! Började med att åka till Barbie och vara hundvakt åt Zola och Aria. Även Pepsi, Kaj och Rex fick uppmärksamhet.  Var ute på promenader och skrev klart biologiuppgiften. Sov över där. På lördagen gick jag hem till mamma, tillbaka till Barbie en snabbis, ner till Ingela och hälsade på och sedan en snabbis till stallet. Därefter hem till mamma och fixade mig inför kvällen i stan. Åkte in till Gävle runt 19 för att parta lite! Upp till Matthias. Hade en jätte trevlig tid och jag flippade med Emelie som vanligt. In på småtimmarna åkte vi som var kvar på festen till Kenny, och jag sov kvar där. På söndagen åkte jag tidigt tillbaka till Skutskär, träffade mormor, åkte till morfar och fick älggryta, ett snabbt träningspass och sedan åkte jag tillbaka till Estocolmo. Min säng såg inbjudande ut redan när jag klev innanför dörren så jag stupade nästa direkt och kollade på lite episoder.

Idag har jag varit i skolan, tränat inför provet jag har imorgon och sedan fotboll på idrotten. Vilket gick hahah okej inte så bra. Är för skadebenägen när jag spelar fotboll, tycker synd om mina motspelare och medspelare! Tillbaka till skolan för att plugga lite och kände av att min hals höll på att ha ihjäl mig. Så jag åkte hem efter jag pluggat inför provet i ekonomisk historia som jag har imorgon. Nu har jag legat hemma i sängen, sett på Grimm och GoT samt skrivit på min diktanalys. Tekokaren har gått på högvarv och strepsil är min bästa vän. Dags för några timmars sömn!! Imorgon är det skola, prov och om jag fortfarande har ont i halsen imorgon bitti blir det en pluggdag annars sparring på klubben!

                                                                       

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards