brainwildchild

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Ronja Olsson - 24 april 2013 22:59

Nu har jag lämnat in min diktanalys! Vilket betyder att jag är nu officiellt klar med svenska 2. Så förbannat skönt, vi har ett filmprojektkvar men som kommer inte hjälpa betyget så värst mycket mer. Det är något som skall göras men som inte har de kraftigaste kriterierna bakom sig.

Jag är fortfarande sjuk, eller jag har fortfarande ont i halsen närmare bestämt så det har inte blivit någon träning för mig den här helgen, och jag siktar nu på söndag för att se om halsen är bättre! Idag har jag hjälpt till på kickoffen som skolan hade samt varit på Solvalla för mat och lopp. Vi vann lite grann och hade det jätte trevligt!

Imorgon är det en ny dag och ska till både psykologen och hjälpa till på kickoffen återigen!

I helgen blir jag i stockholm och planerna inför sista april ska dras. Det lutar på tre val.

Antingen Sala med pappa ( om det är fint väder) tar Mustangen dit osv, Eller till Gävle, Eller bara bli kvar här i stockholm och ta det lugnt. Hmm ska tänka över det lite till.

Men nu ska jag sova, ögonlockarna börjar falla ner!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards