brainwildchild

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Ronja Olsson - 1 maj 2013 21:00

Av Ronja Olsson - 1 maj 2013 15:36

Du är den personen som står mig närmast, den personen som vet och kan allt om mig! Du har alltid funnits där och stöttat mig genom mina val och jag har alltid och kommer alltid finnas där för dig! Därför är det lite ledsamt att vi aldrig träffas lika ofta, jovisst vi har en rese skillnad på närmare 20 mil mellan oss. Men trots det och att vi har träffat varandra ytterst lite under de senaste två åren så är vi ändå bästa vänner. Fet visar på att vad som än händer kan inget eller ingen ta oss isär. Vi har haft våra duster där vår vänskap fall ihop under ett halvår och det halvåret var det värsta i mitt liv, jag ville ringa dig varje kväll och berätta något nytt, jag ville ha min bästa vän. Långt borta i storstaden satt jag utan min finaste vän. Men när vi tog det rätta beslutet och sanningen var sedd har vi inte haft en sådan. Jag skulle vilja att vi träffades oftare men jag i sthlm och du i gävlr blir det svårt. Vi har så sjuka minnen med varandra du och jag, allt ifrån Nerspyade poliser, åka båt klockan fyra på morgonen, minigolf på sommaren, tro att jag blir uppäten av en gädda (var i själva verket blålera), avslutningskvällen i nian, och en oändlig massa saker till! Du vet och kan allt om mig, du kan mig utan och innan och jag vet att jag alltid kan räkna med dig! Jag älskar dig min finaste vän och vill tacka dig för att vi är så oskiljaktiga och jag har en sådan bra vän!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards