brainwildchild

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Ronja Olsson - 2 maj 2013 17:29

Hej hej här är jag, sitter i skolan och ska snart bege mig till träningen. Gjorde klart matteläxan såå wooop ingen matte i helgen!

I tisdags åkte jag och tränade som ni vet, blev parövningar, plattor med Daniel och säck. Därefter åkte jag upp till Kenny i gävle. Fest hos honom och min bror var där, som jag hade saknat honom! I alla fall hade en jätte trevlig valborg med alla inblandade, minuset var att jag somnade klockan sex igår morse så var jävligt trött igår när jag kom hem från gävle, gjorde iordning kyckling till middag, åt upp det och sedan somnade jag fort i sängen. Idag gymmade jag imorse blev ett ben pass. Knäböj, abductor, adductor, benlyft och vad nu alla maskiner hette, sedan avslutade jag i smithmaskinen med "utfall" och mer sittande knäböj, kändes i varjefall bra, hade ca 45kg på stången så blev 15-18 reps till varje set.

Sedan åkte jag till skolan och satt tjugo min på coachtid och sedan Nationella provet i engelska, skrivmomentet! Huuah, men jag tyckte det gick bra och var inte uppstressad. Sedan biologi, vilken jag somnade på. Måste ha något att göra, kan inte bara sitta och lyssna på en föreläsning utan vill samtidigt kunna svara på frågor med mera. Sedan satt jag kvar och spånade på debattartikeln som ska in imorgon, jag är klar med den men det behövs ett bättre avslut får skriva det på håltimmen imorgon. Nu ska jag strax bege mig till klubben och köra ett pass och sedan ska jag med systeryster till henne och rensa ut en garderob! Trevligt trevligt!! Imorgon kväll  åker jag upp till skogen och kommer då bli omottaglig med både internet och mobil, spenderar helgen hos papi! Ska bli trevligt och nästa helg är det vårcrusing i Gävle!!!! Dags att ta fram mustangen igen¨!

Så  här söt var jag på gymmet imorse!!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards