brainwildchild

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Ronja Olsson - 6 maj 2013 21:04

Tänk så skönt det kan vara med två till skoldagar och sedan är man ledig fýra. Jag klagar inte! Idag började vi skoldagen med ett case, vilket var helt värdelöst och man skulle egentligen kunnat ligga hemma och sova bort tiden eller få något annat intressant gjort! Men men , sånt är livet. Därefter lunch och sedan bort till Tantolunden för orientering med klassen. Jag teamade upp med Axel som är duktig på skiten, så jag sprang efter honom. Grymt. Efter vi var färdiga gick jag, Axel, Teddy och Jesper ner till Hornstull "strand" och tog oss ett dopp. Första badet för iår1 KALLT SOM TUSAN!Tillbaka till skolan för käk och "plugg" och därefter bort till träningen. Uppvärmning, skugg, parövningar och avslutade med cirkelfys. Helt ok! Imorgon är det sparring samt jag gör det absolut sista i Fysik 1 kursen imorgon, det känns awesome.,

Nej nu slocknar ögonen snart, jag har börjat packa väskan inför helgen i gävle och jag är sjukt taggad på cruising, snygga bilar och massa folk, precis vad jag behöver nu!


 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards