brainwildchild

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Ronja Olsson - 7 maj 2013 22:22

Herregud vad magen spricker just nu! Dagen har flytit på, började med att försova mig, hmm trevligt! Men hinner till skolan, presenterar projektet och nu är jag klar med fysik 1 kursen, så underbart skönt!!!

Biologin blev inställd för läraren var sjuk så jag och Zita gick till fatburnsparken och solade. Tillaka till skolan för lunch, matte och samhälle och sedan stannade jag och Anna kvar en stund till och pluggade innan jag åkte till klubben.

På klubben blev det uppvärmning, skugg, tre-fyra ronder paruppgifter, tre ronder fri sparring, två ronder paruppgifter. Avslutade med intervaller på säck och hopprep. Sedan fort in i duschen och bort till Paladar de Cuba för middag med pappa, hasse, gussan, chrille och björne! Haha, Siverts special till förrätt, entrecote till huvudrätt och romflamberad banan till efterrätt, ja klagar inte!

Tog taxin hem och nu ligge rjag i sängen och halv sover, pappa och Andreas sitter på altanen och pratar, hörde något om att jag skulle guida Andreas till danderyd imorgon, oh herre! Hur ska det sluta, jag som knappt själv hittar dit, är det tunnelbanan? Hoppas på det!

Imorgon kväll åker jag upp till gävle, så förvänta er inga inlägg utan dem kommer när jag är tillbaka i stockholm, ska ut till pappa = ingen täckning.

Nej nu ska jag visa upp HLR mitt i natten också, visar upp mina skills då!

Hörs!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards