brainwildchild

Alla inlägg den 4 juli 2013

-.-

Av Ronja Olsson - 4 juli 2013 22:45

Jag har inte gjort något bättre idag än att äta en massa mat ute, träffa folk och handlat mat!

Började dagen med att jag vaknade 10, skrev till pappa och frågade om han bjuder på lunch. Åker in till söder för att käka lunch med pappa, jörgen, hasse, peter och storasyster. Absolut inte den bästa maten men den slank i. Tillbaka till ön, packade väskan och sedan skrev jag en inköpslista. Pappa hämtade upp mig, jag fick hans kort och sedan handlade jag mat för ca 1700:-, fullt i kyl, frys och skafferi igen. Bytte kläder fort som tusan och drog till vasastaden, pistop hos hasse och gussan och sedan till Lokes bar för middag med jörgen och hans familj. 22,00 var alkoholnivån hög hos individerna och taxin tog oss hem. Pappa och Andreas får nog vara fulla själva dem, jag orkar inte med dem så sticker till Skutskär om 30 min går bussen. Kan jag hämta lite saker också.

Av Ronja Olsson - 4 juli 2013 03:18

Jag har sovit två timmar inatt, somnade 22 och vaknade 00. Har inte kunnat somna om så har nu övergått till att sjunga, gjorde snabbt iordning en ny design och ska väll vända på mig och försöka slumra till några timmar. Har vänt på dygnet de senaste dagarna och tvivlar på att helgen hjälper till att vända tillbaka. Åker till västerås för power meet. Tggad? Taggad!!!!

Emelie får åka, ringde och övertalade hennes föräldrar att vi ska ha grymt kul och att jag tar hand om henne :))

Nice!

Ska beställa en header till slutet av sommaren när vi har tagit lite finare bilder men hade total tröttnat på den gamla!!! Inte mig om man säger så, nej kanske ringa och prata med Anntöön innan jag lägger mig? jaa, lilla ruffemuffe. lär komma på ett nytt smeknamn till dig grabben.....

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards