brainwildchild

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Ronja Olsson - 12 juli 2013 21:27

Tillbaka i sthlm och knät är på förbättringsvägen. Börjar läka ihop och svullnaden börjar gå ner. Haha ingen kommentar om vad som hände på power meet men om man säger, camping, fest, bilåkning, skogspromenad, åkte hem runt två på natten. och det kaosade rejält. Har varit i skutskär den senaste veckan och bara vilat. Badat och träffat fölk. Lovely så nu blir jag här i ca fyra veckor nu när jag börjar jobbet :) Men på helgerna kanske jag åker upp till gävle. Vi får se :)

Men jag är grymt trött och knät smärtar nu så ska lägga mig,

Vad fan hände med att jag skulle stenhårdtränanuisommar???? Börjar sommarlovet med influensa, sedan kommer jag tillbaka, tränar lite grann, åker på power meet, kraschar knät och blir borta minst en vecka till. Nu ska jag börja promenera ca 20-40 min nästa vecka, ökar ju bättre rörelseförmåga jag får, ska även försöka hitta något ställe där jag kan simma. Det går bättre bara jag inte översträcker högerbenet. Men ska åka iväg och köra ett gympass på klubben, för överkroppen är det inget fel på.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards