brainwildchild

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

som jag älskar dig, som jag saknar dig

Av Ronja Olsson - 18 juli 2013 20:27

Idag har du kommit i jord, idag får du den sista vilan. Jag saknar dig varje dag och jag har fortfarande inte förstått att du är borta. Att jag aldrig mer kan åka in till dig och lösa korsord. Jag kommer aldrig mer höra ditt fina skratt och stämma när vi satt och sjöng. Som jag saknar dig. Men du har det bra, du vakar på oss från himlen och jag känner dina ögon när jag kollar upp mot himlen och säger hej. Du lyser upp himlavalvet som den starkaste stjärnan. Det kommer ta tid för mig att förstå, det kommer ta långtid innan jag kan sluta fälla tårar när jag tänker på att du är borta. Men jag känner mig stark, jag vill visa dig att jag ska bli något. Det var det jag ville att du skulle vara kvar och se. Jag ville att du skulle vara stolt över mig. Så jag ska försöka mitt yttersta. Du ska bli stolt över mig. Oh gosh mitt huvud känns som om det ska sprängas när som helst. Varför är du borta? Varför kunde inte himlen vänta med att ta världens finaste ängel. Jag låter egoistisk just nu, men jag ville ha mer tid med dig. Jag älskar dig Kakis, och jag saknar dig nå otroligt. Tills vi ses igen ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards