brainwildchild

Alla inlägg under juli 2013

Av Ronja Olsson - 4 juli 2013 03:18

Jag har sovit två timmar inatt, somnade 22 och vaknade 00. Har inte kunnat somna om så har nu övergått till att sjunga, gjorde snabbt iordning en ny design och ska väll vända på mig och försöka slumra till några timmar. Har vänt på dygnet de senaste dagarna och tvivlar på att helgen hjälper till att vända tillbaka. Åker till västerås för power meet. Tggad? Taggad!!!!

Emelie får åka, ringde och övertalade hennes föräldrar att vi ska ha grymt kul och att jag tar hand om henne :))

Nice!

Ska beställa en header till slutet av sommaren när vi har tagit lite finare bilder men hade total tröttnat på den gamla!!! Inte mig om man säger så, nej kanske ringa och prata med Anntöön innan jag lägger mig? jaa, lilla ruffemuffe. lär komma på ett nytt smeknamn till dig grabben.....

Av Ronja Olsson - 3 juli 2013 21:00

Av Ronja Olsson - 3 juli 2013 21:00

Av Ronja Olsson - 3 juli 2013 20:41

Så en bildbomb i någorlunda tidsordning

följer ni mig på instagram har ni redan sett dem

                                       

Av Ronja Olsson - 3 juli 2013 10:47

Är på tuben nu in till sergel för att träffa storasyster på en cigg, där hon röker och jag förpestas av luften ;) därefter ska jag gå till hm och inhandla det sista inför power meet. Åker på fredag t västerås och blir kvar där under hela helgen.
Den senaste helgen har varit awesome, började med en middag hos pappa där mamma och pappa satt vid samma bord utab att bråka vilket var en mega stor förbättring! Därefter åkte jag till Lande och festade med enelie, niclas , jasmine, simon och några till! Runt 3 på morgonen tröttnade jag på den och johan hämtade mig. Sedan har jag umgåtts med honom tills igår när jag åkte t sthlm för att träna. Vi har hunnit med mycket på endast tre dagar, badat ett x antal gånger. Roadtrip till Lidingö, och en massa annat. Kunde inte starta sommare på ett bättre sätt! Igår tränade jag mitt första boxningspass på fyra veckor, spyfärdig och sopslut efter träningen, låg som en klubbad säl hemma och somnade runt halv nio. Vaknade åtta imorse så var ordentligt slut o. jag ska dra en slutsats av det. Nej nu ska jag gå av och gå upp till syrrans jobb! blir bildbomb från lina veckor i gefle när jag kommer hem.

.

Av Ronja Olsson - 1 juli 2013 22:00

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards