brainwildchild

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Ronja Olsson - 7 oktober 2013 21:23

Måbdagen avklarad, ny vecka, nya utmaningar, nya möjligheter. Hösten är här men det är varmt och skönt, löven sitter kvar på träden och det är vackert. Och jag mår bra, jag mår piss. Det är sådan vändning från ena sekunden till den andra. Jag kan vara glad och lycklig och helt plötsligt kan jag stå och stor böla, tycka illa om min kropp, mina val med mera. Det är jobbigt ja men så är det. Så har jag haft det i snart fyra år. Jag börjar vänja mig men det har ökat och kommer mer och mer på sistone. Det är för att jag är orolig över skolan, det är liksom mitt sista år nu. Sedan har man kärleken, jag är så rädd att förlora Johan, då jag aldrig förr känt så här, jag har aldrig litat och haft samma känsla för någon annan. Det skrämmer mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Jag vet inte hur jag agerar, jag är helt uppe i molnen när han kommer på tal och skiter i allt annat. Han är så underbar. Ja det är verkligen otroligt att jag haft turen att hitta min prins där ute i raggarskogen i somras. Haha! Men jag är samtidigt rädd att jag gör fel ( hur man nu gör de) att han tappar intresset. Att jag inte är fin nog, smart nog, trevlig nog. Ja det snurrar väldigt mycket i mina tankar. Vilket får mig att ibland tillsammans med tankarna om skolan, träningen, min kropp och vänner få mig att bara slås ut och helt plötsligt stå där och storböla, hyperventilera och inte andas. Vilket också skrämmer mig, för jag vet att jag inte är en sådan som ofta får panik ångest, prestations ångest JA men inte panik. Det är läskigt men jag tror att med tiden så blir det bättre. Jag lär bara ge det lite tid. Tid vare ja...

Över till något roligt, klänningen kom idag den är perfekt den är vacker. men sista dm av dragkedjan går nt igen. Jävla ryggfett, så nu är det dags att träna. Dags att visa vad jag går för! Hårdträning fram till balen (och efter) hoppas bara att knät håller. Har tid på artrokliniken imorgin för att se över knäskadan, skulle fått en tid om TRE månader, men bönade och bad så fick en tid imorgon istället! Puh!

Dags att sova ska gå upp sex imorgon! Snart helg ?

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards