brainwildchild

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Ronja Olsson - 13 oktober 2013 20:56

Haft en helt underbar helg med mitt hjärta, hans familj men även träffat vänner och min familj. 

Åkte upp i fredags tillsammans, åkte till uppsala först och käkade samt tog en fika, därefter åkte vi tillsammans in till gävle och upp till sätra. Efter vi spenderat en tid där ute tog vi bilen mot skutskär och Johan skjutsade hem mig till mamma. Sov hos mamma i fredags, inte träffat henne på jätte länge så det var skönt att spendera tid med henne osv.

 

På lördagen var jag uppe med tuppen, åkte till faster, tog en fika på krusidull med mamma och då kom Kakan som var på sitt landsställe i skutskär. Haha lite roligt med en kompis från lidingö som har hus i skutskär.. ^^ Vi gick runt lite, var så jädra varmt i lördags!! Därefter hämtade Johan o Niclas upp oss och vi åkte in till stan, käkade lunch på buddys och sedan en smoothie på Naked juice bar, såååå god! Skjutsade tillbaka Kakan till skutskär och sedan in till gävle igen. Åkte till Sabina för att fira Ullis och Johan. Åt en jättegod middag men var fortfarande mätt från lunchen så proppade magen full. Därefter present öppning och dessert med tårta o bullar. Magen var spräng full!! Runt 21 tror jag, åkte jag o johan till Robin för att umgås med Jennifer och honom. Drack kaffe, snackade, spelade kort och hade jättekul :) Åkte tillbaka till sätra vid tolvslaget :)

 

Idag har vi bara tagit det lugnt i sätra. Käkat kebab till lunch, jag totaldäckade när vi kollade på film och ja vi hade allmänt mysigt! Det gillar jag. Nu är jag hemma och Johan har landat och är hemma han också fast i Halmstad då. Vi ses på fredag igen, då ska vi plugga (jag ska) till högskoleprovet som jag skriver om tre veckor och på lördagen äta middag på Lokes bar och på söndag hålla två eller tre pass på klubben. Ska bli kul! 

Men innan dess är det skolan som gäller, kemiprov på onsdag, vet inte om v har redovisning i geografin på tisdag eller nästa, samt gymnasiearbete, läsa engelskabok, skriva svenska tal. Matte diagnos på tisdag. Ja jag har fullt upp kna man säga. Vilket gör att tiden kommer gå snabbt :) 

Lite bilder från helgen. KLicka på dem för att se dem i större format

              

 

Mina favoritkillar det här     

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards