brainwildchild

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Ronja Olsson - 14 oktober 2013 17:31

Hej alla glada, nu är måndagen gjord och en dag närmare helgen! Tre lektioner i skolan som flöt på ofantligt bra. Därefter åkte jag direkt till klubben och körde ett pass. Biceps o triceps fick bli starkare och därefter sju ronder säck. Har fått en nyckel nu till klubben då jag håller pass osv. Så ska börja träna på onsdag, torsdag o fredag innan skolan. Det är fett härligt, så har man kört ett pass och kan ta några till sen. Ska verkligen hålla igång träningen nu innan operationen då jag har en mindre rehabtid och kan komma igång fortare efteråt om jag har byggt upp en stadighet och ett bra knä innan operationen. Vilken är om mindre än en månad, jag är jätte nervös!!

Men det ska nog bli bra. Dags för middag, äggvitor mumma! Imorgon har jag min vilodag för veckan! Ska till psykologen med pappa samt handla :)

Av Ronja Olsson - 14 oktober 2013 08:09

Vaknade idag med världens halsont. Jag orkar inte. Samt att jag kom i säng väldigt sent då jag tyckte mig höra konstiga ljud som om någon var inne i lägenheten. På det hela drömde jag marddrömmar hela natten. Bra början på en måndag? Skulle inte tro det! Huha!!!! 

Nej nu taggar jag om skolan börjar om två timmar, bussen går om en timme. Borde läsa lite kemi då jag har prov på onsdag :) 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards