brainwildchild

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2013

Gonna be good

Av Ronja Olsson - 21 oktober 2013 07:32

Mitt element åkte hem igår vilket gjorde att ajg frös i natt! Men med mycket täcken och filtar klarade jag mig! ;) Det är lite lustigt när jag sover med Johan, han är både min kudde jag ligger alltid på honom och antingen att han håller om mig eller jag han så blir det jäkligt varmt så behöver inte så mycket täcke. Mysigt värre! 

Igår tog vi bara det lugnt på morgonen och sedan åkte vi till klubben, jag höll i två pass och därefter åkte vi tillsammans bort till Arlanda. Lämnade av honom och sedan var tanken att jag skulle till klubben på årsmötet men först vare krångel med pendeln och sedan var jag jätte trött så åkte raka vägen hem. Idag börjar jag tio och slutar innan 14 då vi bara ska läsa på engelskan och kan göra det hemma. Så åker direkt till klubben och tränar, blir ett rygg och axelpass. Kanske ska komma på ett sätt att fota när jag gör vissa övningar för att se om jag gör rätt eller inte :) 

Nej nu ska jag ställe mig i köket, har disk som skall diskas samt äta frukost bussen går om mindre än två timmar så tid har jag definitivt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards