brainwildchild

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

I am a killer, bitch!

Av Ronja Olsson - 24 oktober 2013 20:00

Alltså jag är så glad, taggad, hyper. Exalterad! Ja allt är just nu så jävla bra!! 

Jag köttade som fan på träningen idag, först ett benpass. Med ca 110 knäböj, ett helvete! Men Både tungt och inte tungt. Pressade lite upp till 65kg. Tänkte maxa uppemot 70-80kg men det får bli nästa vecka!  Därefter höll jag, Alexandra och Oscar i ett pass med diplomarna som fick matchsparras. Dem var så jä*la duktiga!!!! Så stolt man blir! Vad dem utvecklas. Därefter körde jag ett pass med ugdomsgruppen :)

Jag är så glad att trots alla mina motgångar, skador och psyke har allt ordnat upp sig. Nu väntas bara en operation och jag hoppas att det inte är så allvarligt. Hoppas att det är något med utväxten jag har på smalbenet. De har lite aningar om reaumatisk eller psoriasisartris. Så... Men skit i det nu! Nu kanske några undrar, hur orkar du det med ditt knä? Jo jag tränar knä, ibland tunga vikter men är noga med teknik och om jag får känningar i knät så stoppar jag direkt. Inte så att jag fortsätter till knät brister. Och desto bättre muskelatur osv jag fixar innan operationen, desto mindre behöver jag rehabträna. :) 

Imorgon har jag och min allra finaste drömprins. TRE månader. Det är helt otroligt, tiden går så fort och jag vill aldrig släppa taget om honom, så känns det. Alltid lika jobbigt på söndagar när han ska flyga hem, då är tårarna nära, trots att vi ses på fredagen efter oftast. Haha men det kanske är så att vara nykär. Ja jag kan säga, jag är verkligen kär. Jag är kär upp över öronen i min MIN min Johan. Johan Bär min Militär. MIn finaste, Min vackra, Min rara, Min underbara, Min snygga, Min envisa Johan Bär. Jag är kär i dig jag!  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards