brainwildchild

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Ronja Olsson - 28 oktober 2013 15:10

Imorgon flyger jag till halmstad, därefter kommer jag opereras och sedan flyger jag till krakow, blor inte hemma i sthlm mer än två dagar under de närmsta tre veckorna, haha! Känns lite sådär.. Kommer inte ha något internet heller så blir inte så mkt bloggning!

Av Ronja Olsson - 28 oktober 2013 06:56

Jag har haft en helt underbar helg med min fina, i lördags gjorde jag högskoleprovet och om jag ska tolka edter rättningen som man kunde göra på kvällen hade jag 20-24 rätt av 40 på alla delprov, så godkänd men inte så mycket mer :/ 

Men jag är nöjd för det, gick bättre än förväntat :) 

På kvällen hade jag o Johan myskväll, min fina, hade planerat en tre rätters middag. Fransk skaldjurssoppa, vildsvinsinnanlår och glass med choklad o varma bär till efterrätt. Så gott! Återigen tack. Köpt mitt favoritvin samt en ros. Tände ljus och hade det jättemysigt :) 

Igår låg vi bara och tog det lugnt, jag gjorde iordning karré med potatisgratäng åt oss och så såg vi på en massa filmer :) Imorgon flyger jag till Halmstad så vi är inte borta från varandra så länge den här gången :) 

Igår var jag på klubben och höll några pass, hade två styckna, först kidbox och därefter vuxen nybörjare :) Avslutade med att träna själv.

Idag ska jag träna, städa och förbereda middag. Ikväll kommer Oscar, Alexandra och Adam över på middag och så ska vi se på film :) Kommer bli riktigt roligt tror jag :)       


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards