brainwildchild

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ronja Olsson - 5 oktober 2013 06:48

Hej hej på er! Det var ett tag sedan. Men haft fullt upp hela veckan, med att hålla pass med oscar, gå i skolan, middag med hasse o gussen i onsdags o i torsdags var Harry över. Men nu är det äntligen helg. Jagska snart sätta mig i köket o plugga några timmar innan jag beger mig till klubben för att sparras och träna! Känns awesome. Fick tillbaka ett geografi arbete igår vilket resulterade i betyget A första för det här året :) Nästa vecka har jag fysik prov samt matte diagnos tror jag, veckan efter det kemiprov, veckan efter det svenska tal och så veckan efter det är det HÖSTLOV! Och jag beger mig till Halmstad för att tillbringa en HEL vecka med mitt hjärta. Det har faktiskt inte hänt förut, fyra dagar som mest har vi varit med varandra, så detta ska bli så härligt! :) Jobbigast blir nog att packa väskan med vad man ska ha med sig etc. :) Men det är någon vecka kvar tills dess. Veckan efter det är det ledarskapsvecka och veckan efter det flygerjag till Krakow :) Den här hösten blir bra tror jag:) Nej nu ska jag ta o göra någon nytta!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards