brainwildchild

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Ronja Olsson - 3 februari 2014 13:55

Hemma från pappa igen. Har ont i handen då jag blev krossad av bildörren i Lördags när vi skulle bogsera upp min bil från diket. Jessica hittade inte bromsen så vi åkte rakt ner i diket, hahha. En timme innan det körde jag och helt plötslig blev bilen sne och på vänster sida rullar vänster bakdäck brevid oss hahahah vi båda höll på att dö av skratt. Sedan igår var vi på acksjö en hel dag, och sladdade runt, kan allvarligt säga att i slutet på dagen efter ca 30-40 varv var jag jävligt duktig på att sladda o drifta runt på acksjön på banan. Åkte ner i morse efter en jätte trevlig helg med alla inblandade. Nästa helg kommer äntligen min karl hem efter en två veckors kurs i Boden. Fan vad han är ute o far i landet. Eftersom jag gjorde illa handen i lördags blir det ingen boxning eller gym fram till onsdag i varje fall men ska ta en promenad idag :)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards