brainwildchild

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Ronja Olsson - 5 februari 2014 08:42

De e onsdag, jag har ännu inte stoppat ut huve för att se på vädret och persiennerna är neddragna men de är nog disigt som det alltid är. Skulle åkt o simmat idag men hittar fan inte min baddräkt, har ingen aning vad den är någon stanns så gymmar på klubben ikv ist. Blir triceps/biceps och axlar, för min del. Ör dem ojämna på utvecklingsgruppen kan jag hoppa in och sparras lite kanske. Igår sparrades jag med Carina andra gången på snart ett halvår som vi körde 2x 3 min :) Men det gick helt ok, hade inga linser i så får tänka på det till nästa vecka. I helgen skall jag upp till Gävle, Johan har fått en massa möbler av min släkt, typ matbord, soffa, fotölj, sängbord, tvbänk med mera. Så allt ska samlas upp så att det kan tas ned till Eksjö :) Känns så jäkla bra att sånt där är fixat, eftersom jag flyttar ner i Juni och är skönt att mycket möbler redan finns och är i fint skick så slipper vi lägga en massa pengar på nya saker till lägenheten. Då blir det mer en säng och hyllor typ. För jag har lite möbler här hemma som ska med också. Men det här kommer bli bra, det kommer bli jättebra :) 

Pratade med Syo igår och jag kan pausa mina studier om jag kommer in på högskolan så kan jag ta ett sabbatsår ändå och jobba samt göra GMUn :) 

Så i Juni går flyttlasset troligen ner till Småland och jag flyttar ihop med johan. Yeey .)  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards