brainwildchild

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Ronja Olsson - 16 februari 2014 21:01

Jag och Johan har haft en jättemysig helg och bara njutit av varandras sällskap och legat hemma hela helgen förutom nu på dagen då vi åkte till klubben och jag hade två pass :)

Det var ju första året någonsin som jag firat alla hjärtans dag, och den var jättebra, i fredags i skolan hade min kärlek skickat en bukett med bud till skolan. Åhhhhh <3 Dessutom när vi kom hem fick jag en liten ask, o den låg en berlock till mitt guldhalsband, med ett guldhjärta i 18k och en månadssten i mitten för April månad, behöver jag säga att Johan ligger på plussidan?! 

Vid 22 hämtade jag upp Johan på centralen, hemma hade jag tänt en massa ljus och lagt fram rosenblad:) 

Hela lördagen var vi hemma, såg på en massa filmer, och hade en jättebra helg. 

Idag åkte iv till klubben vid 14 och jag hade både 15-18 samt kidbox grupperna. Sedan åkte vi till tc och Johan åkte hemåt. Jag ¨ker till Eksjö på fredag och är där i en hel vecka samt tre dagar!!!! ÅHHH vad jag längtar. Ja, jag är upp över öronen kär i min, MIN, min, MIN Johan <3

Dessutom har jag beställt dels, risktvåan, kunskapsprov samt körprov nu, så under påsklovet gör jag alla prov och innan sommaren skall jag ha ett körkort i min hand!!

           

Av Ronja Olsson - 16 februari 2014 17:30

Welcome... Caramel Snickerdoodles

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards